garden

Dziś lekka i zwiewna stylizacja idealna na co dzień. Prosto i wygodnie, a zarazem nieco kobieco przez spódnicę maxi, odsłonięte ramiona (mówiłam już, że to uwielbiam) i ulubione ostatnio klapki ze sklepu Wilady. Jak Wam się podoba? Nie będę się rozpisywać, idę korzystać z pięknego dnia i pluskać sie w basenie na ogrodzie :)

Przypominam Wam o trwającym wciąż konkursie, zgłaszajcie się, bo są fajne nagrody, a zasady bardzo proste!

buty - Wilady
spódnica - Reporter
top - no name
torebka - no name











35 komentarzy:

  1. wyglądasz prześlicznie, a Twoje ramiona uwielbiam jak i całą figurę - wiem, powtarzam się :) spódnica maxi świetnie pasuje do aktualnych, upalnych dni :)

    OdpowiedzUsuń
  2. *.* zakochałam się! *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. cudna spódnica, świetny look na upał ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna spódnica i boski naszyjnik!

    OdpowiedzUsuń
  5. obserwuję, bardzo fajna maxi, a z Ciebie śliczna dziewczyna !

    OdpowiedzUsuń
  6. mam pytanie jakie staniki ubierac pod takie bluzki? mam z tym problem :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardotki :) ja mam tutaj na sobie taką : http://www.atlantic.pl/produkty/kategoria/83-basic/3007-biustonosze.html i ją uwielbiam, mam w trzech kolorach. Taki biustonosz to jedyny nadający się do takich bluzek, jest wykończony silikonem, dlatego trzyma się i nie zsuwa mimo odpiętych ramiączek. Ja go lubię jednak na tyle (bo ładnie trzyma i układa biust), że noszę też na co dzień, z ramiączkami, do normalnych bluzek :)

      Usuń
    2. Dobrze wiedzieć, że tam można zaopatrzyć się w taką bardotkę. Właśnie zastanawiałam się, jak to robisz, że nie masz ramiączek a biust wygląda świetnie. Ja zawsze mam z tym problem, tak samo jak ze znalezieniem dobrej bardotki. Zawsze albo miseczka nie ta, albo obwód : D
      Świetnie wyglądasz, jak zawsze! Ale w tej stylizacji jestem zdecydowanie fanką bluzki : )

      Usuń
  7. zwiewnie w sam raz na taki upał jak dzisiaj:)
    piękna spódnica ja na swoja maxi nadal poluję:)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie na nowy post z neonkiem
    http://thisisastylishworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. spódnica i torebka są cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. spodnica swietna :) ogolnie caly zestaw super dopasowany:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochana, ten ubiór bardzo podkreślił Twoją subtelność i delikatność:)

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczna jesteś! no i genialny zestaw:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Genialna stylizacja, śliczne fotki ;) Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne rozwiązanie z naszymi upałami ,pewnie nawet nie czujesz ,że masz coś na sobie :) i zakochałam się w Twoim naszyjniku ^^

    pozdrawiam
    www.szafa-z-ciuchami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Spódnica i naszyjnik są świetne:)
    www.buycheaplookfit.blogspot.com ;)Obserwuję!:)

    OdpowiedzUsuń
  15. piekna spodnica, buciki sliczne :) Całość <3

    OdpowiedzUsuń
  16. naprawdę fajnie to wszystko połączyłaś:)

    spódnica pomimo dużego znudzenia maxy oraz ombre podoba mi się:


    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wyglądasz prześlicznie :) Naszyjnik megaa!

    OdpowiedzUsuń
  18. Spódnica prześliczna, ale zakochałam się w twojej torebce <3 jest boska

    OdpowiedzUsuń
  19. ta spódnica jest przecudowna :) Bardzo ładna stylizacja :) pozdrawiam i zapraszam http://silesianfashionfreak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudowna jesteś i przepiękna w tym wydaniu!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Jakie Ty masz malutkie stópki :) Śliczna rześka stylizacja.
    Buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
  22. świetna stylizacja i super zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń

© Tiny Property - Wszelkie prawa zastrzeżone / Design: Zatrzymujacczas.pl