mum's leather skirt

Dziś przychodzę z małym powiewem nowości, który pojawia się tutaj w ogromnej mierze dzięki Magdzie. Raz na jakiś czas lubię siebie w takim trochę ostrzejszym, rockowym wydaniu. W tym outficie czułam się świetnie i chyba podobało się nie tylko mnie, bo po zakupach 'spożywczych' mój chłopak stwierdził, że 'faceci się gapili', mimo że do targania ciężkich reklamówek koturny zastąpiłam tenisówkami. :P A jak Wam się podobają te topy odsłaniające kawałek brzucha? Ja kilka dni temu kupiłam sobie dwa (drugi też lada moment Wam pokażę) i przekonałam się do nich. Świetnie to wygląda do jakiegoś dołu z wysokim stanem. Zobaczcie:

top - Bershka
spódnica - po mamie
naszyjnik - crazydiamond
buty - fleq.pl









33 komentarze:

  1. Widzę zdjęcia w tunelu, wśród chryzantem. Może też kiedyś pójdę na taką sesję, bo mam dostęp hehe:P Ładna spódniczka:)

    OdpowiedzUsuń
  2. To takich topów niestety trzeba mieć idealny brzuch. Na Tobie wygląda świetnie. Cały strój bardzo mi się podoba. Lubię elementy ze skóry (lub ekoskóry ;) ). I śliczny naszyjnik.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podobasz mi się w takiej rockowej odsłonie:):)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow niezłe zdjęcia ;)
    http://xjoannax97.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. great photos, great necklace, awesome outfit :)
    xx
    http://littlemisstwiggy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Super ta koszulka i spódniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Karolina, wyglądasz obłędnie! Chyba nikogo po obejrzeniu tych zdjęć nie dziwi fakt, że "faceci się gapili" : ) Pasują do Ciebie takie rockowe klimaty!

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna stylizacja! ;)

    http://belladulcechica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie dziwię się, że się gapili :P
    Sama bym to zrobiła :D
    Pozdrawiam1 :)

    OdpowiedzUsuń
  10. dodaj jakieś stylizacje na rozpoczęice roku, bo kompletnie nie wiem w co się ubrać

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne zdjecia :) spódnica świetną :)


    Zmienilam adres bloga teraz : www.aleksandriaart.blogspot.com zaobserwuj jeszcze raz jak mozesz z nowym adresem:) dzieki :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Genialne są Twoje zdjęcia :) zapraszam do mnie kasiachfoto.blogspot.com
    Pozdrawiam i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyglądasz świetnie w takim wydaniu, a chłopak nie był zazdrosny? hihi :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Stylizacja jest mega ale zdjęcia jakoś nieszczególnie mi się podobają. Rockowa stylizacja a zdjęcia w szklarni? Do tego miejsca coś delikatniejszego by się przydało, poza tym napisałaś, że profesjonalne zdjęcia a ja się napaliłam na na serio profesjonalne albo chociaż takie jak wcześniejsze, np te z drzewami czy w ogródku :( I popieram kogoś na dole... dodaj proszę jakąś stylizację na rozpoczęcie roku bo nie mam bladego pojęcia co ubrać a idę do nowej szkoły i fajnie byłoby się pokazać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kwestia gustu, co mogę innego powiedzieć, i mnie i Magdzie miejscówka szklarniowa pasuje do tej stylizacji, jest fajnie - kontrastowo i niebanalnie. Dla mnie to jest spora różnica, podczas gdy normalnie mam zdjęcia zrobione telefonem, a teraz lustrzanką - ja się cieszę z małym rzeczy i myślę, że to bardzo dobrze, dlatego jestem przeszczęśliwa mogąc tu dodać coś lepszego niż te zdjęcia z telefonu;) Nie obiecuje niestety czy uda mi sie dodać coś na rozpoczęcie roku,mam już porobionych kilka stylizacji do przodu, które czekają na publikacje, a teraz mam troche na glowie - dziś mam np 2 rozmowy kwalifikacyjne, zresztą tak samo jak wczoraj i przedwczoraj. A że miasta nie znam, to są to niezłe wyzwania :)

      Usuń
  15. hmmm, dawno mnie tutaj nie było;>
    nono, wszystko elegancko się prezentuje-ciekawe tło haha, maaaasz chłopaka? no to SZCZĘŚCIA hihi:)
    po za tym-piękny kolor włosów, zapomniałam napisać


    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo ładnie ;)
    może miałabyś chęć na wspólną obserwację :)??

    pozdrawiam i zapraszam ;)
    http://emyniaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam ten sam naszyjnik :) świetnie wyglądasz.
    Obserwuję i zapraszam do mnie :)

    http://blond-yasmin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. jeej wygladasz cudownie!:*
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  19. odwzajemniam obserwację ;)

    pozdrawiam gorąco ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetnie wyglądasz! Nie dziwota, że mężczyźni się oglądali taka figura :) Ja także lubię takie krótkie topy, jednak nie na sobie tylko na kimś, a Tobie super pasują :)
    W wolnej chwili zapraszam do siebie :http://nikoletta1.blogspot.com/2013/08/marynarskie-paski.html
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Przeglądam Twojego bloga i bardzo podobają mi się stylizacje, które prezentujesz aczkolwiek ta mi się nie podoba... Wybacz jeśli Cię uraziłam :) Jesteś bardzo szczuplutką osóbką co można było zauważyć na wcześniejszych zdjęciach, a tutaj wyszłaś tak masywnie, szczególnie nogi. Jakoś nie przypadł mi ten ubiór do gustu... Czekam na kolejne notki i zdjęcia. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też się przeraziłam jak je zobaczyłam na tych zdjęciach, w jednej chwili stwierdziłam, że chyba muszę zgubić z 5 kg :P Nie uraziłaś mnie, cieszę się, że podoba Ci się ogół, ta stylizacja faktycznie jest nieco inna, niż zazwyczaj - niektórym się bardzo spodobała, innym wcale, ale nic w tym złego. Przynajmniej nie jestem nudna :) Pozdrawiam również!

      Usuń
  22. Kupię kiedyś magazyn z Tobą na okładce, obiecuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo podoba mi się połączenie takiej luźnej bluzki ze skórzaną spódniczką, zaskoczył mnie efekt końcowy, chociaż bym zmieniła buty na może botki w jakimś stylu rockowym? Ale to już kwestia gustu! A i tak całość super!
    Pozdrawiam i zapraszam do obserwowania mojego bloga, postaram się odwdzięczyć,
    zakochanaroza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

© Tiny Property - Wszelkie prawa zastrzeżone / Design: Zatrzymujacczas.pl