must have

Dziś post, w którym chciałabym się z Wami podzielić moimi ulubieńcami spośród asortymentu (również ulubionego) sklepu JONA. Przede wszystkim jeśli rozglądacie się za jakimiś naprawdę fajnymi spodniami, to zajrzycie najpierw do niego. Ale i na spodniach nie kończy się oferta. Mają też świetne buty. Pokażę Wam rzeczy, na które mam niezłą chrapkę i mimowolnie w głowie od razu sobie układam z czym bym je zestawiła, choć jeszcze ich nawet nie mam. Na podstawie kilku produktów z ich oferty, które są już w mojej szafie wiem, że sprawiają ogromną radość i otwieranie paczki jest najlepszym momentem - szczególnie że przekonałam się już, że na żywo te rzeczy robią jeszcze lepsze wrażenie niż na zdjęciach, do tego są przede wszystkim dobrej jakości. Z całego serca dlatego polecam zakupy u nich. Ręczę, że nie spotka Was żadna niemiła niespodzianka, a uśmiech na twarzy od ucha do ucha :)

Oto moi faworyci z ich obecnej oferty:

 









A Wam co przypadło do gustu? Też tak wiele rzeczy jak mi? :)

25 komentarzy:

  1. Złote workery i camelowe kozaki <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie mają świetne ciuszki/buty. Strasznie podobają mi się te marmurkowe skinny! Chętnie bym je widziała w mojej szafie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Białe spodenki i lampasami super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Białe drapowane i vintage skinny <3 Muszę koniecznie sprawdzić, ile kosztują! Baleriny miałam kiedyś bardzo podobne, ale jakby w stylu chanel. Polecam!

    OdpowiedzUsuń
  5. karmelowe kozaki podobaja mi się ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. swietne rzeczy, kilka bym przygarneła :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Spodnie Vintage !. Takie jakich szukałam ;)).

    OdpowiedzUsuń
  8. Rzeczywiście mają bardzo ciekawą ofertę :) zwłaszcza spodnie :) pozdrawiam http://silesianfashionfreak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam już jedna parę butów od Jona - faktycznie można u nich dostac ciekawy asortyment. Białe spodnie świetne - bardzo w moim guście!

    Mam nawet takie złote workery jednak zakupione nie u nich - są faktycznie ciekawe!

    W wolnej chwili zapraszam do mnie na plażowy, zwiewny post!

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkie spodnie są mega (nie podobają mi się tylko te drapowane)!!! I te krótkie botki... Cudo.

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwsze spodnie i te skiny <3 najlepsze! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. pierwsze spodnie, lordsy i balerinki- super :)

    OdpowiedzUsuń
  13. spodnie ze skórzanymi wstawkami - moje must have!! zdecydowanie:)

    OdpowiedzUsuń
  14. niektore rzeczy faktycznie ciekawe :))

    OdpowiedzUsuń
  15. ale fajne workery i lordsy tez OK! zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zakochałam się w lordsach i brzoskwiniowych spodniach!

    OdpowiedzUsuń
  17. Mi wpadły w oko lordsy i drapowane spodnie :)

    A G A T H I E

    OdpowiedzUsuń

© Tiny Property - Wszelkie prawa zastrzeżone / Design: Zatrzymujacczas.pl