nude leather

Dziś pora, by zaprezentować Wam ostatnio jedną z moich ulubionych spódniczek. Mam ją w swojej szafie już od jakiegoś czasu i bardzo mi służy, koniec więc samolubnego trzymania tej piękności tylko dla siebie - zobaczcie i Wy! Ma świetny fason, jest rozkloszowana, ale bardzo delikatnie, to bardziej taki kształt litery A. Pasuje do baaardzo wielu stylizacji i nie wiem jak na zdjęciach ale na żywo naprawdę zachwyca, no i jest też to rzecz całoroczna, świetnie prezentuje się latem, ale i doskonale będzie wyglądać do czarnych kryjących rajstop i botków. Koleżanka jak ją zobaczyła, od razu się zakochała i postanowiła zamówić, nawet kilka obcych Pań na mieście mnie zaczepiło, żeby o nią zapytać.W dodatku jej cena jest śmiesznie niska, a jakość świetna - dziewczyna sama szyje ubrania, wobec czego nie jest to chińska masówka, a dbanie o każdy szczegół. Gdyby któraś z Was chciała sobie taką sprawić, to będzie mi niezmierni miło, jeśli przy składaniu zamówienia powołacie się na mojego bloga. A teraz zobaczcie zdjęcia.

spódniczka - W.A.
bluzka - no name
wisiorek + kolczyki (komplet) - crazydiamond
buty - fleq.pl









A specjalnie na życzenie jednej z mojej czytelniczek, dwa zdjęcia znad morza, kiedy to miałam na sobie też tą spódniczkę.


A! Jeszcze jedno! Patrzcie jaką smakowitą paczuszkę dostałam od Mój Orbit. Teraz na okrągło żuję gumę! :D

43 komentarze:

  1. Kiecę to masz zabójczą! Widać,że pozytywna z Ciebie kobietka...a też miałam tyle gum pół roku temu hihi

    OdpowiedzUsuń
  2. Spódniczka jest obłędna! Przepięknie wyglądałaś na morzem. :) Gdzie kupiłaś białą torbę? (pewnie wspominałaś już przy którymś z poprzednich postów, ale zanim znajdę.. ;)) Jest cudowna, szukam dokładnie takiej, tylko beżowej.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna spódnica! Wyglądasz obłędnie. Okulary też są bardzo fajne ;).

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny zestaw! śliczne buty!:) no i fakt jest jeden gumy do żucia nie zabraknie Ci przez kilka ładnych dni:P

    OdpowiedzUsuń
  5. Rzeczywiście spódniczka prezentuje się rewelacyjnie i mega dziewczęco. Druga stylizacja z nad morza jest świetna :) Zestaw pierścionków można kupić w sieciówkach - na pewno w H&M znajdziesz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Spódniczka rewelacyjna :)
    bardzo ładnie wyglądasz!
    Podziel się gumami (joke):D uwielbiam je! :)

    http://blond-yasmin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. spódnica świetnie prezentuje się z koturnami :)
    udany zestaw ! :3

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna stylizacja! ;)

    http://belladulcechica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale masz świetną koronkową bluzkę:)

    OdpowiedzUsuń
  10. ile gum :) omomomomo
    świetne buty ! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. No, no :) Bardzo fajnie :) Ile gum:D

    OdpowiedzUsuń
  12. Spódniczka rewelacyjna, będę szyła podobną :)

    OdpowiedzUsuń
  13. spódniczka naprawdę genialna!:) oba zestawy są idealne!:)
    lubię ubrania z elementami z ekoskóry:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Oddaj gumy! :P
    Śliczna spódniczka!
    W wersji nad morzem bardziej mi przypadła do gustu :)
    pozdrawiam kochana! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. A zo te gumy , jeśli można wiedzieć ? ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie rozumiem pytania, dokładniej jego pierwszej części 'a zo te gumy', czy chodzi o 'za co' ?

      Usuń
  16. na zdjęciach również zachwyca, hihi:-) baaardzo ciekawe i dobre zdjęcia-"pożycz" kilka gum-joke
    Pozdrawiam serdecznie!:>

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna spódniczka...
    Mi jeszcze brakuje wejść na taką współpracę ;/.

    OdpowiedzUsuń
  18. Wspaniała spódniczka, aż sama ją kupie. Właśnie takiej poszukuje!
    Stylizacja cudowna, ta "normalna" i z nad morza <3
    obserwuje i liczę na to samo:)

    OdpowiedzUsuń
  19. świetna spódniczka :)
    śliczny zestaw znad morza ! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. super zestaw;) spódnica jest extra

    OdpowiedzUsuń
  21. gumy kochana zawieraja aspartam poczytaj sobie troszke na ten temat

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie mogę się napatrzeć ! cudowny komplet i pięknie w nim wyglądasz ;)) :*

    OdpowiedzUsuń
  23. piękna stylizacja, pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  24. I love your nude leather skirt!!!
    xx
    http://littlemisstwiggy.blogspot.com/2013/08/a.html

    OdpowiedzUsuń
  25. pięknie jak zawsze chudzinko:):***

    OdpowiedzUsuń
  26. prześliczny zestaw!! a w bluzce się zakochałam!;)) dołączam do grona obserwatorów!;)

    OdpowiedzUsuń
  27. fajnie:)zapraszam do mnie:)iza-onmyway.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. rzeczywiście spódniczka cudowna! wyglądasz genialnie;-)
    obserwujemy? Ja już;-) www.sandicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. bardzo podoba mi się twoja torebka :)
    obserwuję :* i liczę na to samo ;)
    enigmaxo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

© Tiny Property - Wszelkie prawa zastrzeżone / Design: Zatrzymujacczas.pl