robots

No dziś z nieba leje się taki żar, że aż nie wiem gdzie mam się schować na chwilę, by poczuć odrobinę chłodu. Nie chcę narzekać, bo stokrotnie bardziej wolę upały niż zimno, ale kiedy termometr (zostawiony na chwilę na stole, na słońcu) pokazał mi dziś 50 stopni, to się przerazilam. Takiego afrykańskiego lata u nas to chyba jeszcze nie było! Przechodząc do zestawu - bluzka z robotami mnie zachwyciła. No cudny jest ten motyw! Dodatek szachownicy i brzoskwiniowe obwódki to strzał w 10. Na moje oko ta bluzka jest bardzo oryginalna. Na dole miało być coś innego, ta spódniczka wyszła przypadkiem, ale wydaje mi się, że świetnie pasuje. No i moje ulubione nowe buty. Pewnie nie każdemu się spodobają, bo nie są to typowe ładne buciki. Ale jak dla mnie bomba - różne faktury, gruby obcas + mają jeszcze podwójne paseczki zapinane wokół kostki, które tym razem odczepiłam, by mnie nie skróciły. Co sądzicie o tym looku? Korzystacie całymi dniami z pogody czy wręcz przeciwnie, chowacie się w domu przed słońcem?

Już dziś kończy się konkurs z modaTOTU, to ostatni moment by wziąć udział. Kto tego nie zrobił, niech nadrobi!


bluzka - no name
spódnica - szyta
buty - Centro
torebka - Eurobag
bransoletka różowo-brązowa - e-clover
bransoletka biała i złota - Jewellery Gallery









38 komentarzy:

  1. wyglądasz rewelacyjnie! kolory idealnie do Ciebie pasują, a zdjęcia prześliczne :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Bluzka na pewno jest oryginalna i bardzo ciekawa, całość mi się podoba a szczególnie spódniczka, buty owszem ładne ale dla mnie za ciężkie do tej stylizacji i ogólnie na taką temperaturę - ale to tylko moje zdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna bluzka ;) pozdrawiam http://silesianfashionfreak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Przecudna stylizacja! Ślicznie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Spódnica fantastyczna <3

    http://kraina-kosmetykow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie to połączyłaś ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. super stylizacja, pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale Ty jesteś śliczna!! I cudownie łączysz ubrania! Bluzeczka wymiata:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawie. Faktycznie, buty mogę być kwestią dyskusyjną, zwłaszcza przy takiej pogodzie, ale najważniejsze, że Ty się w tym wspaniale odnajdujesz. Odpowiadając na pytanie - chowam się kiedy tylko mogę ;)

    W wolnej chwili zapraszam na świeży post o nietypowych wybiegach modowych. Pozdrawiam :)
    www. fashionquartiere.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna spódniczka ;)

    http://michaskaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Genialnie, genialnie, genialnie! :) Świetne buciki mają w Centro, można naprawdę fajne perełki wyhaczyć. Sama kupiłam tam wczoraj koturny. :D

    OdpowiedzUsuń
  12. zobaczyłam pierwsze zdjęcie i myślę sobie ciekawe jak Karolina zaprezentuje się w tych okularkach no i mnie zawiodłaś bo takiego zdjęcia nie ma:( ale i tak świetnie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie mogę się na Ciebie jak zwykle napatrzeć:***

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo ładne bransoletki i spódniczka ! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. uwielbiam Twoją spódniczkę ♥

    OdpowiedzUsuń
  16. kolory świetnie dobrane , a buty prze,śliczne . :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Też mam rozmiar 37 ;) ale Twoje stópki wyglądają na zdjęciach na 35 ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bluzka faktycznie bardzo oryginalna, ale też genialna. A buty... aż mi się smutno robi, jak na nie patrzę, są po prostu rewelacyjne! Zawsze świetnie wyglądasz ale ten zestaw podoba mi się chyba najbardziej. Taka ślicznotka z Ciebie! : D

    OdpowiedzUsuń
  19. rewelacyjna stylizacja <3 bardzo mi się podoba !

    OdpowiedzUsuń
  20. Lubię tu wchodzić.
    Patrzę na Ciebie i od razu mam uśmiech na twarzy! :)
    Wyglądasz świetnie, bluzka kupiła mnie w całości!
    Piękne buty.

    OdpowiedzUsuń
  21. Przepiękna spódnica a całość bardzo ładna :)
    Pozdrawiam, DaisyLine

    OdpowiedzUsuń
  22. divine outfit... andyour heels are sooooo lovely...
    xx
    http://littlemisstwiggy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Nice blog! Would you like follow each other?

    OdpowiedzUsuń
  24. cudowny blog,
    a w spódniczce i bluzce jestem zakochana ♥

    OdpowiedzUsuń
  25. Jeju jakie to wszystko piękne! Piękne buty i biżuteria <3 swietne zdjęcia! cała stylizacja bardzo ciekawa, wyróżnia się!
    Zapraszam też do mnie
    http://beautymyobsession.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. cudna ta bluzka♥

    http://mycolorfulimagination.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Rewelacja !. Bardzo podoba mi się taka ilość biżuterii na dłoni oraz buty ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. hehe :) smieszne to roboty ale fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetnie! Bluzka jest fenomenalna :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Bransoletki mi sie najbardziej podobaja :)

    Obserwuje, zapraszam do mnie.
    http://tusia-tuska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. bardzo mi się podoba~! obserwuję i zapraszam :) www.alessionfff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Śliczny kolor pazurków :D.

    OdpowiedzUsuń
  33. Pewnie gdybym była w Polsce już bym biegła do Centro szukać jakiś perełek, taka cena zawsze zachęca : ) Swoją drogą skąd ja to znam, ja coś uwielbiam, mój chłopak prawie nie znosi. Ale co się będziemy przejmować! Dla nas są piękne i to najważniejsze : ) Czekam na następną stylizację z tymi butami : )

    OdpowiedzUsuń

© Tiny Property - Wszelkie prawa zastrzeżone / Design: Zatrzymujacczas.pl