wood

Dzisiejszy set to zestaw, który miałam na sobie, kiedy pośród naszego afrykańskiego lata przydarzył się jeden znacząco chłodniejszy dzień. Szczerze? Ucieszyłam się z tego bardzo, bo mogłam ubrać coś mniej letniego, a przyznam, że zdążyłam już zatęsknić za tymi 'cieplejszymi' ciuchami. Zresztą ten zestaw składa się z samych moich ulubieńców. Biała, zwiewna bluzka, która pasuje mi niemalże do wszystkiego, dziewczęce miętowe spodnie w pastelowym kolorze i botki, którymi nie wiem jak się nacieszyć. Okulary, kok, kremowa torebka... Wszystko tak jak lubię :)

spodnie - JONA
buty - BUU
bluzka - no name
torebka - no name
bransoletki - Jewellery Gallery











37 komentarzy:

  1. Piękna :* fajne zestawienie, buty mi się podobają najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny zestaw :) Kolorystycznie mi bardzo odpowiada :)

    Botki są przegenialne!! :)

    Buziaki
    xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna stylizacja :) Bardzo podobają mi się buty :) Widzę też że masz fajnego psa ;) pozdrawiam http://silesianfashionfreak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. jeden z najlepszych postów:) zdjęcia są rewelacyjne:) a zestaw bardzo mi się podoba:) niby nie na upalne dni ale wygląda mega delikatnie! super!

    OdpowiedzUsuń
  5. lovely like a fresh breeze... mint <3
    xx
    http://littlemisstwiggy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana, wyglądasz prześlicznie! jednak nie wyobrażam sobie tej stylizacji w ten upał :*

    OdpowiedzUsuń
  7. O jeju! *.* jak uroczo i botki rzeczywiście cudowne! *.*
    pozdrawiam1 :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja nie tesknie za cieplymi ciuchami i nawetnie moge na nie patrzec !
    nawet jak jest troche chlodniej latem to i tak w sandalach chodze :)

    sliczne spodnie :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna bransoletka (o tą złotą mi chodzi) :)

    http://egoistki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Zameczek na nogawkach <3. I kocham te botki! Wyglądasz świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  11. No, no wyglądasz rewelacyjnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Widzę, że masz te same buciki które też zamierzam kupić, są śliczne <3 bardzo ładna stylizacja

    OdpowiedzUsuń
  13. No koczek to Ty masz idealny:) Cała jesteś śliczna w tych pastelach:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Tez czasem tesknie za cieplejsza czescia mojej szafy ale niech jeszcze upaly sie nie koncza :p boskie buty!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Prześliczna sesja ! Stylizacja fantastyczna :) bardzo podoba mi się kolorek Twoich włosów i paznokci ♡

    A G A T H I E

    OdpowiedzUsuń
  16. wyglądasz bosko :) koszula jest cudowna :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknotka! Śliczna bluzeczka. Spodnie miętowe sama mam i uwielbiam. Kolor miętowy ma coś w sobie :* Piękny masz kolor włosów, i włosy, wyglądają na takie gęste i zdrowe. Marzenie!

    http://voguerka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Podoba mi sie od stóp do głów! Każdy detal- idealnie:)

    OdpowiedzUsuń
  19. ślicznie wyglądasz! :)

    http://malvineee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. cudownie wyglądasz, perfekcyjna stylizacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jakie fantastyczne zdjęcia!!! A w torbie totalnie się zakochałam :-D Pozdrawiam :-*

    OdpowiedzUsuń
  22. boska stylizacja, wszystko swietnie do siebie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  23. rewelacyjnie wyglądasz na tle tego stosu drewna, pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wyglądasz przepięknie! Zachwyciła mnie torebka :) Koszula i dodatki również świetne

    OdpowiedzUsuń
  25. Super stylizacja, kolor spodni no i rewelacyjne zdjęcia.
    Obserwuje!

    OdpowiedzUsuń
  26. zachwycający look,koszula wprost boska :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo mi się podoba ta stylizacja! piękna bluzka! :) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. jestem zachwycona tą stylizacją! piękna koszula , spodnie, toreba, no i kowbojki, które jakiś czas temu chciałam kupić i teraz sprawiłaś ze znowu chcę;D Ps. obserwuję i gorąco zapraszam na http://myloovelyfun.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. super!
    fajny blog - obserwuje:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Hey! Bardzo podoba mi się Twoja bluzeczka, nawiasem mówiąc nie tylko ta. Mogłabyś zdradzić gdzie ją kupiłaś? Pozdrawiam

    P.S jesteś na prawdę piękną dziewczyną!!

    OdpowiedzUsuń

© Tiny Property - Wszelkie prawa zastrzeżone / Design: Zatrzymujacczas.pl