autumn

Cześć kochani. Dziś nadchodzę z pierwszym chyba typowo jesiennym zestawem. Butelkowa zieleń, bordo, burgundowy, brązowy to kolory jak najbardziej kojarzone z tą porą roku. Dodatkowo to mój debiut tutaj w tych butach. Jedni je kochają, inni nienawidzą. Z całą pewnością są na pewno bardzo ciekawe i przede wszystkim wygodne! Za zdjęcia najmocniej dziękuję Emilii, a za fajnie spędzony dzień również jej, jak i Ewie :) Nie będę dziś się wysilać z pisaniem, bo strasznie boli mnie głowa, co zdarza mi się bardzo rzadko. Oglądajcie zdjęcia i piszcie jak Wam się podobają one oraz mój zestaw!

buty - Perfect_styl
bluzka - Stradivarius
bransoletki - Jewellery Gallery
reszta - no name











40 komentarzy:

  1. bardzo fajny zestaw, ładne kolory. spodnie świetnie leżą- zdradzisz gdzie je kupiłaś ?:)



    http://leneshelley.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! Spodnie świetnie leżą i świetnie wyglądają, cudowny kolor : ) W ogóle jakoś wyjątkowo ładnie wyglądasz. Może to ta jesienna aura Ci tak pasuje. : )

      Usuń
  2. zdjęcia portretowe są najlepsze:) zestaw ładny:D fajnie wyglądasz w tych kolorach:D
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie na nowy już post:)
    www.patryca.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczny zestaw i bardzo ładne kolorki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. a wygodę się ceni:-) aaah-ta jesień co to będzie haha:> a zestaw całkiem ciekawy!
    Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolory rewelacja, śliczne buty <3

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo podoba mi się takie połączenie! super wygladasz w tym wydaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. sliczna jestes i swietne polaczenie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna stylizacja :*


    http://catyslove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne połączenie kolorków!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. butelkowa zieleń i bordo - rewelacyjne połączenie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyglądasz ślicznie, te kolory bardzo pasują do Twoich włosów i urody :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyglądasz świetnie. Super buty ;')

    OdpowiedzUsuń
  13. super zestaw :* Śliczne kolory!

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam te buty :) pozdrawiam i zapraszam http://silesianfashionfreak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetnie połączyłaś kolory! Cały zestaw bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  16. świetnie dobrałaś wszystko kolorystycznie! :)))

    wyglądasz rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. uwielbiam bordowy kolor, jest taki szlachetny!:)

    świetna stylówka!:)

    pozdrawiam Patriszja Fashion :)

    OdpowiedzUsuń
  18. świetnie wyglądasz:) moje ulubione połączenie kolorystyczne;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Super! Połączenie moich dwóch ulubionych jesiennych kolorów!

    Jestem zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  20. świetne kolory, lubię zieleń i bordo ;-)

    OdpowiedzUsuń
  21. cudowne zdjęcia a Ty prezentujesz sie na nich mega!:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale ślicznie wyglądasz!
    Trafiłam tutaj z Modnej Polki, obserwuję i zapraszam do mnie http://ambasadaurody.blogspot.com :) Pozdrawiam serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. jak mi sie podobaja twoje ... brwi !!:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Stylizacja idealna na jesień ! pięknie Ci w tych kolorkach :*

    OdpowiedzUsuń
  25. ładnie, świetne kolory, szczególnie na jesień ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Prześliczna marynarka.
    Coraz bardziej przekonuje się do butelkowej zieleni. :))

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny set! Doskonałe połączenie kolorów! Cholernie zazdroszczę Ci zegarka i marynarki!

    OdpowiedzUsuń
  28. wiesz może gdzie można kupić ładne czarne ramoneski? niestety na goodlookin są już nie dostępne :( a cenowo i wygląd był bardzo ok!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety niezbyt jestem ostatnimi czasy ogarnięta w temacie, nie mam na to czasu jakoś... Fajne widziałam w Bershce, ale nie były one cenowo tak fajne jak na goodlookin. Ale słyszałam, że na goodlookin za jakiś tydzień ma być dostawa, sama jestem jej ciekawa :)

      Usuń
  29. Świetny zestaw :)! Wyglądasz w nim rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Jesteś z Dzierżoniowa?

    OdpowiedzUsuń
  31. bardzo, bardzo ładnie :)
    i buty ♥

    OdpowiedzUsuń
  32. cudowne połączenie kolorów !

    http://hipnature.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Masz śliczną urodę! Dodatkowo Twój styl jest taki kolorowy, fajny, aż chce się patrzeć i patrzeć! :))
    Z chęcią obserwuję ;) Chciałabym się spytać o model aparatu, jaki posiadasz? :)

    OdpowiedzUsuń

© Tiny Property - Wszelkie prawa zastrzeżone / Design: Zatrzymujacczas.pl