ażurowe kozaki x2

Dziś przygotowałam nieco inny post niż zwykle, bo podwójny. Zobaczycie w nim dwa looki, które łączy jedna, najważniejsza rzecz : buty. Dokładniej rzecz biorąc, są to kozaki - te ciemniejsze podkradłam mamie, drugie są moje, ale to te same, tylko w dwóch wersjach kolorystycznych. Drugi zestaw jest jeszcze bardziej letni, pierwszy już mniej. Pierwszy jest taki typowo codzienny, w którym można się wszędzie pojawić i nigdzie nie będzie on nie na miejscu, z drugim natomiast jest inaczej przez mini spódniczkę, która jednak została trochę 'przygaszona' przez obecność narzuty. Przechodząc do narzuty - to jeden z moich obecnych ulubieńców w szafie - świetny zakup. Jest zresztą teraz bardzo popularna, ale raczej wszędzie pojawia się w szarej odsłonie, dlatego tym bardziej się cieszę, że ja wybrałam wersję śmietankową. Ciekawa jestem jak Wam się podoba dzisiejszy post, który kolor kozaków bardziej przypadł Wam do gustu, no i oczywiście który zestaw jest bliższy Waszym sercom.

Nie zapomnijcie wziąć udziału w konkursie z cudownymi nagrodami, który trwa u mnie na blogu!


Zestaw 1:
buty - czasnabuty

spodnie - Cubus
pasek - Reporter
reszta - no name
kolczyki, pierścionek - crazydiamond


Zestaw 2:
buty - czasnabuty

spódnica - Stradivarius
bluzka - Reserved
narzuta - no name
















20 komentarzy:

  1. W tym wydaniu w spódniczce wyglądasz cudownie <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  2. swietne kozaki ;> mozesz podac link do nich ?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. widzę, że na stronie czasnabuty chyba się chwilowo skończyły, bo nie ma ich, a jeszcze kilka dni temu były

      Usuń
  3. Obydwie wersje mi się podobają :*

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne te kozaczki :)) bardzo ładnie się prezentują:)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne kozaczki *.*
    Oba zestawy są bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. chyba ten drugi estaw bardziej mi się podoba! ale oba udane! a buty cudo ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne kozaczki :)
    bardzo ładnie wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. wyglądasz cudownie :)
    drugi zestaw to świetne połączenie materiałów :)
    jest idealny ! :*

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne kozaki, jednak pierwsza stylizacja z dżinsami bardziej mi sie podoba ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczne kozaki :) podobają mi się w wersji z sukienką :) pozdrawiam ;)

    http://silesianfashionfreak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. drugi zestaw jest świetny. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja kupuję ten 2 zestaw. Jest rewelacyjny ♡ zakochałam się w kurteczce

    A G A T H I E

    OdpowiedzUsuń
  13. Zdecydowanie drugi zestaw bardziej mi się podoba. Jest idealny! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. bransoletki <333
    + zapraszam do mnie - http://listentoyourheartbecauseyoucan.blogspot.com/ ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudne buty i wersja ze spodniczka :) niestety coraz to zimniej sie robi ;///

    OdpowiedzUsuń
  16. Oba zestawy są rewelacyjne!
    zapraszam w wolnej chwili do mnie: http://moniqueestyle.blogspot.com/

    Pozdrawiam cieplutko ;*

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo fajne zestawienia, oba mi sie podobaja! :)

    OdpowiedzUsuń

© Tiny Property - Wszelkie prawa zastrzeżone / Design: Zatrzymujacczas.pl