casual

Cześć, dziś post z outfitem dość zwyczajnym, typowo codziennym. Jedynym elementem, który czyni ten zestaw nieco bardziej unikatowym są z pewnością sandałki, które wręcz potrzebują 'spokojnej' reszty, żeby nie przedobrzyć.  Jak Wam się podoba taki zwyklaczek w moim wydaniu? Zestaw ten oczywiście nie jest z dnia dzisiejszego, bo dziś założenie sandałków skończyłoby się raczej natychmiastowym katarem. Nie rozpisuję się, bo po całym (pierwszym zresztą) dniu w nowej pracy marzę, żeby trochę poleżeć i poprzytulać się do ukochanego, dlatego nie tracę czasu i idę spełnić swoje malutkie marzenie! :D

sandałki - Wilady
koszulka - dreamcouple
pierścionki, kolczyki - crazydiamond
kurteczka - Sinsay
spodnie - no name
kopertówka - no name












34 komentarze:

  1. świetnie wyglądasz:) a gdzie pracujesz jeśli można wiedzieć?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) pracuję w biurze firmy kosmetycznej na dziale obsługi zamówień internetowych

      Usuń
    2. brzmi świetnie:) powodzenia!

      Usuń
  2. oo tak sandałki są świetne <3
    katanka też fajna ;) Pozdrawiam :)

    http://dziennik-stylu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. wow, ładne sandałki i T-schirt bardzo mi się podoba:) ! ps. zapraszam na nowy post z nowościami!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna stylizacja, bardzo mi się podoba :)

    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  5. wyglądasz ślicznie jak zawsze ! :*
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jakie sandałki ! jeszcze nigdy takich nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O masz te cudowne sandałki z vilady! Bardzo chciałam je mieć ale stale brakowało mojego rozmiaru! Szczęściara:)

    OdpowiedzUsuń
  8. ślicznie wyglądasz :) podobają mi się bardzo sandałki :) pozdrawiam i zapraszam do mnie http://silesianfashionfreak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajna kurteczka, też muszę sprawić sobie taką z jeansu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Sandałki są nieziemskie <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Karola,kurteczkę możesz mi oddać hihih :*

    OdpowiedzUsuń
  12. I LOVE your sandals!!!
    xx
    http://littlemisstwiggy.blogspot.com/2013/09/black-and-white-zagreb.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Super ;) Boże jak strasznie się cieszę, że u mnie w mieście będą otwierać Sinsay ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. buty czadowe! świetnie w ogóle wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  15. Powodzenia w nowej pracy!
    A sandałki są genialne! *.*

    OdpowiedzUsuń
  16. ciekawe buty!:)
    co powiesz na wzajemną obserwację?

    OdpowiedzUsuń
  17. wyglądasz prześlicznie !!!
    Chętnie bym siebie widziała w takim zestawie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. świetna stylizacja kurteczka wymiata;d

    zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo fajnie wyglądasz, świetna katana i koszulka ! piękne pierścionki a buty dość odważne ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. piękna koszulka i świetne buty ;)))

    OdpowiedzUsuń
  21. Pięknie wyglądasz - jak zwykle :) Buty genialne!
    Po raz kolejny zapraszam do mnie :)
    www.kasiachfoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. ale mi się bardzo spodobały Twoje sandałki:) Masz świetny T-shirt:)

    OdpowiedzUsuń
  23. KEEP CALM & ŚLICZNE USTA!
    www.alessionfff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Sandałki nie przypadły mi do gustu, ale za to kurteczka jest świetna ;).

    OdpowiedzUsuń

© Tiny Property - Wszelkie prawa zastrzeżone / Design: Zatrzymujacczas.pl