checked

W końcu weekend! Ten piątek był przeze mnie wyjątkowo wyczekiwanym dniem od jakiegoś miesiąca, w końcu dostanę coś, czego bardzo nie mogłam się doczekać. W dodatku jadę na małe odwiedzinki do rodziców, więc zapowiada się miło. A w dzisiejszym zestawie chyba również jest miło. Mnie się on podoba, choć chyba już powoli trochę za zimno na odsłanianie brzucha, mimo że wczorajszy dzień uraczył nas jeszcze ciepełkiem. A tak zupełnie z innej beczki, ale takiej ważnej, bardzo ważnej : od dłuższego już czasu jestem naprawdę szczęśliwym człowiekiem. Może i moje życie jest zwyczajne, ale warto jest umieć doceniać małe rzeczy i obecność dobrych osób!! :)

buty - Salon_Anka
spodnie - Jona
top - Stradivarius
koszula - no name
torba - no name










27 komentarzy:

  1. Świetne buty :) Zdjęcia optymistyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie wyglądasz! A koszulę masz według mnie idealną :D
    Miłego pobytu u rodzinki :)
    http://blond-yasmin.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. cóż za sylwetka mm! :) rewelacyjnie wyglądasz ! buty genialne! :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo bardzo mi się spodobały Twoje botki <3

    OdpowiedzUsuń
  5. podoba mi się, pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie Kochana wyglądasz!:) Podoba mi się!!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jejku, zazdroszczę Ci tego wcięcia w talii! : ) Koszula jest świetna, gdzie Ty wyrywasz takie perełki?! : )

    OdpowiedzUsuń
  8. Buty mi się podobają cholernie i koszula <3
    www.sandicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. świetnie, butki mega.

    http://leneshelley.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Genialnie wyglądasz :) chyba moja ulubiona stylizacja ;) pozdrawiam http://silesianfashionfreak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny zestaw, wszystko idealnie do siebie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny zestaw, a w szczególności koszula i buty ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny zestaw, świetnie wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Krata chyba nigdy mi się nie nudzi, a w szczególności w czerwonych barwach.
    Mega pozytywny wpis! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. fajny zestaw

    dodajemy do obserwowanych ? :)
    estiine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Jej świetnee zdjęcia i stylizacja . Buty :]

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie mogę napatrzeć się na Twój brzuszek i opaleniznę! Wyglądasz jak zawsze promiennie :*

    OdpowiedzUsuń
  18. ale pięknie wyglądasz! i ta oplenizna achhh <3

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo polecam air maxy są mega wygodne ;) swietna stylizacja ;)

    Przekonałas mnie do tych butów i musze je kupic ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny ten Twój blog, bardzo przejrzysty z przyjemnością dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń

© Tiny Property - Wszelkie prawa zastrzeżone / Design: Zatrzymujacczas.pl