gold

Dziś zestaw, którym w zasadzie sama sobie udowodniłam, że włożenie na siebie czarnych ciuchów wcale nie jest jednoznaczne z nudnym zestawem poniżej przeciętnej, czułam się w nim naprawdę fajnie. A wszystko za sprawą dodatków. Główną rolę grają tu buty ze sklepu JONA, które same w sobie tak bardzo przyciągają wzrok, że uznałam, iż potrzebują raczej 'spokojnej', choć myślę, że dałoby się stworzyć z nimi też inny, fajny zestaw. Drugim ważnym elementem jest tutaj naszyjnik. To moja nowa zdobycz, z której jestem bardzo zadowolona, cieszę się, że zagościł w mojej kolekcji biżuterii. Jak Wam się tym razem podoba?

buty - JONA
cała reszta - no name











28 komentarzy:

  1. uwielbiam czarny kolor w połączeniu ze złotym! :) świetnie wyglądasz a ten naszyjnik.. przepiękny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. kocham takie torby, bardzo Ci do twarzy ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Idealny zestaw do Ciebie!!!!!!! :*

    OdpowiedzUsuń
  4. ładnie:) a ten raczej sweterek ma interesujący tył:D
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie na nowy post:)
    www.patryca.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. rewelacyjnie wyglądasz, prosto na czarno i rewelacyjne złote dodatki :) cieszę się, że wpadłam na Twojego bloga. buźka! xxx

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniale dobrałaś resztę stroju do butów ;D A naszyjnik, cudny :D

    OdpowiedzUsuń
  7. przyjemnie dla oka, uwielbiam ten naszyjnik! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Naszyjnik jest świetny i masz rację czerrń wcale nie musi być nudna:)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetnie wyglądasz w czerni :)

    www.blond-yasmin.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Według mnie zestaw nie jest nudny, bardzo mi się podoba. Uwielbiam takie duże torby. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystko ze sobą świetnie współgra a naszyjnik rzeczywiście, jest świetny ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetna stylizacja :) Masz racje dodatki mega przyciągają wzrok :) pozdrawiam i zapraszam do mnie http://tinyproperty.blogspot.com/2013/09/gold.html

    OdpowiedzUsuń
  13. nic dodać nic ująć...idealnie:)

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo ładnie;)

    pozdrawiam:)
    http://emyniaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Prosty a zaraz bardzo ładny zestaw, buty wyglądają ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo fajny look! :) Naszyjnik cudowny!

    OdpowiedzUsuń
  17. divine details...
    xx
    http://littlemisstwiggy.blogspot.com/2013/09/tea-time-once-again.html

    OdpowiedzUsuń
  18. ślicznie>) podobają mi się botki, mają bardzo ciekawy kolor:)


    zapraszam Ciebie i wszystkich chętnych do wzięcia udziału w moim pierwszym mini rozdaniu:D
    http://glammadz.blogspot.com/2013/09/mini-rozdanie-u-glamstyl.html

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudowna stylizacja :) super wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  20. super! ;)

    http://belladulcechica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja osobiście kocham czarny kolor i to właśnie w nim czuję się najlepiej, ale masz rację, że czasem bywa nudno. U Ciebie do nudy daleko i fajnie Cię zobaczyć w takim zestawie : ) Piękną masz bransoletkę!

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

  22. WoW! Jak dla mnie bomba!
    Fenomenalny zestaw :) Prezentujesz się w nim fantastycznie :) Wszystko idealnie dobrane :)
    Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do odwiedzenia mojego bloga i do obserwacji i wzięcia udziału w giveaway`u na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Te buty są po prostu genialne! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. bardo fajne stylizacje tworzysz, ciekawie tu u Ciebie, dodaję do obserwowanych i na pewno będę zaglądać częściej ;)

    http://hipnature.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

© Tiny Property - Wszelkie prawa zastrzeżone / Design: Zatrzymujacczas.pl