malinowy sweter

Szczerze? Bardzo lubię ten zestaw. Niby buty na obcasach, a jednocześnie czuć taki niewymuszony luz. To za sprawą dużego swetra. Mam go już od tamtej jesieni - wtedy już mi się znudził, a teraz na nowo się nim cieszę. Dobre strony zmian pór roku. To zestaw taki trochę rockowy. Lity, kolce... Dodatki zresztą odgrywają tu bardzo ważna rolę. Ja wracam do pracy, a Wy oglądajcie. Oby i Wam się spodobało. :)

WAŻNA SPRAWA. Pamiętajcie o konkursie! Jeszcze tylko kilka dni, żal nie wziąć udziału, kiedy do wyboru takie fajne nagrody!

buty - Perfect_styl
spodnie - Bershka
torebka - F&F
pierścionek - Aldo
naszyjnik - crazydiamond









30 komentarzy:

  1. czwarte zdjęcie jest cudowne :)
    świetna stylizacja, dodatki są super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylizacja, bardzo mi się podoba!

    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Naprawdę fajny ten sweter :)

    Kurczę podobają mi się na kimś lity ale sama nie wiem czy bym się dobrze w nich czuła :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam takie swetry! Świetnie wyglądasz kochana;)

    OdpowiedzUsuń
  5. swietny kształ bwri ;) robiłas sama czy kosmetyczka ?:)
    lityyy <3!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna z Ciebie dziewczyna! :) Dobrałaś wszystko rewelacyjnie pozdrawiam mocno !:* i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sweter bardzo mi się podoba, jest cudowny <3.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie wyglądasz, bardzo ładny makijaż :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  9. super stylizacji. Zakochałam sie w torebce i pierścionku. Jaki masz kolorek na włosach?

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystko wygląda cudownie :) bardzo podoba mi sie naszyjnik :) pozdrawiam http://silesianfashionfreak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. świetnie wyglądasz! fajny zestaw:) i koczek jaki świetny

    OdpowiedzUsuń
  12. świetna stylizacja :) sweterek, buty <3 super !

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo mi się podoba! Masz taką śliczną, gładką i promienną cerę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. sweter ma sliczny kolor;) super wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepięknie! Cudowny kolor sweterka! Pięknie wszystko zestawiłaś ♡

    A G A T H I E

    OdpowiedzUsuń
  16. każdy element mi się podoba :)
    boska torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  17. długo się zastanawiam nad tego typu butami, polecasz?:) śliczna torebka!

    OdpowiedzUsuń
  18. SUper stylizacja ! :) śliczny kolor sweterka. Pierścionek, torba, buty - wszystko idealne <3 I bardzo sympatycznie wyglądasz;)
    Obserwuję!
    Zapraszam do mnie, będzie mi miło jak zajrzysz;*

    jooannett.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny zestaw :D I super zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajny zestaw, nie dziwię się, że go bardzo lubisz :) super sweterek!

    OdpowiedzUsuń
  21. Pięknie wyglądasz!:) Sweter prześliczny!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Aaa w różu Ci idealnie,stęsniłam się za Twoją mordką :*

    OdpowiedzUsuń
  23. świetna stylizacja na co dzień, wygodna (no może z wyjątkiem butów :P ) i dziewczęca :)

    http://hipnature.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Od roku kupuję lity i wciąż ich nie ma w mojej szafie. ;o To prawda, że są najwygodniejszymi butami na obcasie? :) Wyglądasz świetnie, fantastyczny naszyjnik! :)

    OdpowiedzUsuń

© Tiny Property - Wszelkie prawa zastrzeżone / Design: Zatrzymujacczas.pl