subtly

Jak Wam mija weekend? Mam nadzieję, że równie przyjemnie jak mi - odpoczynek jest taaaaki miły!! Trochę błogiego lenistwa, trochę aktywności i jest idealnie. Liczę, że mój dzisiejszy zestaw, jak i zdjęcia, których subtelny klimat bardzo mi się podoba, umilą Wam trochę ten niedzielny wieczór. Sweter z tego zestawu jest idealny na jesień, jest tak miły w dotyku, że aż się chce mieć go na sobie - widać chyba to zresztą nawet na zdjęciach. Najwygodniejsze na świecie koturny, w których można śmigać godzinami i nie doczekać się obolałych stóp to kolejny ważny element. Do tego klasyczne jeansy, ulubiona torebka i wymyślona spontanicznie fryzura. Czy udało mi się stworzyć fajną całość?

sweter - Orsay
spodnie - Cubus
buty - deezee
kolczyki - crazydiamond
opaska - Centro
złota bransoletka - pamiątka z Egiptu
reszta bransoletek - Jewellery Gallery











31 komentarzy:

  1. pięknie śliczny sweterek pozdrawiam cipelutko

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne wszystko <3
    Obserwuję + zapraszam do mnie http://trendykate.blogspot.com/ :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się masz śliczny przyjemny sweterek :))
    Ślicznie jak zawsze <3
    Pozdrawiam i zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. O kurcze, naprawde piekna kompozycja

    OdpowiedzUsuń
  5. Każda rzecz jest mega <3 taki trochę boho styl *.* pewnie przez tę opaskę :D

    OdpowiedzUsuń
  6. milutko:) pięknie wyglądasz:) sweterek rewelacyjny!:)

    zapraszam do siebie;)

    pozdr:)

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczny sweterek i dodatki <3 :) pozdrawiam http://silesianfashionfreak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajna całość kochana :) Podoba mi się też ta opaska w Twoich włosach.. trochę dodaje to nieco indiańskiego klimatu - bardzo mi się podobasz w takiej odsłonie :)

    Buziaki
    xo xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  9. przepiękne zdjęcia <3
    wyglądasz znakomicie .!

    OdpowiedzUsuń
  10. piekne zdjecia;) dodaje do obserowanych i bede czesto zagladac masz swietny styl:) jak znajdziesz chwilke zapraszam do mnie buziaki

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow! Mega świetna stylizacja!
    Obserwuję i zapraszam do mnie w wolnej chwili:
    http://moniqueestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. To chyba Twoja najlepsza stylizacja Kochana! Cudowny klimat sesji, sweterek, buty, torba. Wow, jestem pod wrażeniem ♡

    A G A T H I E

    OdpowiedzUsuń
  13. Zestaw bardzo przyjemny dla oka :) a zdjęcia piękne!

    OdpowiedzUsuń
  14. Stylizacja bardzo mi się spodobała, delikatna ale złote dodatki dodały charakteru
    zdjęcia też mnie urzekły
    obserwuje i oczywiście zapraszam do siebie http://oulavs.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Genialne zdjęcia, bardzo udana stylizacja! Z przyjemnością obserwuję :)

    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Ślicznie wyglądasz i piękna fryzurka :)

    Kolor włosów naturalny czy może farba? :) Jeśli farba to jaka jeśli można wiedzieć?:)


    +obserwuję i zapraszam

    www.kasiachfoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. cudowna jest ta stylizacja :) przesliczny sweterek!

    OdpowiedzUsuń
  18. świetna stylizacja, pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ślicznie tak delikatnie :)
    Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wow! Piękne zdjęcia :) Wyglądasz na nich bardzo uroczo... Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ślicznotka z Ciebie:) Uroda taka delikatna, dziewczęca:) A stylizacja przecudowna !! wszystko bardzooooo mi się podoba :) w sweterku i torebce się zakochałam <3
    Obserwujemy ? Ja już! zapraszam do siebie;*

    jooannett.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękna stylizacja :3 w sweterku i butach się po prostu zakochałam!

    obserwuję i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. piękne kolory, idealne zestawienie - cudnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. swietny sweterek :)

    http://hipnature.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

© Tiny Property - Wszelkie prawa zastrzeżone / Design: Zatrzymujacczas.pl