buraczkowo-czarno

Ten zestaw? Może się wydawać nieco odważny przez prześwitujący sweterek. Zdjęcia jednak jakoś mocno to podkreśliły, na żywo nie było takiego efektu, żeby było wszystko widać. W każdym razie zawsze można założyć coś pod spód, jak i na wierzch, zważając na obecną pogodę. Najlepiej chyba jakąś czarną ramoneskę w tym przypadku. W dniu, kiedy robione były te zdjęcia było tak przyjemnie na dworze, wprost przeciwnie do tego, co teraz. A najgorsze jeszcze przed nami! Poranki są już tak zimne, że kiedy wychodzę przed 8 z domu, czuć już jak zima depcze nam po piętach. "Skrobie marchewki". Na dodatek każdy z tego powodu rozpacza, a mimo że w kupie siła, to i tak jesteśmy kompletnie bezradni.

buty - Salon_Anka
kolczyki - crazydiamond
sweter - no name
spodnie - no name
torebka - F&F








28 komentarzy:

  1. Cały look bardzo mi się podoba ! śliczny sweterek <3 buciki cudne są :)

    OdpowiedzUsuń
  2. buraczkowe spodnie zdecydowanie w moim typie :) super outfit!

    OdpowiedzUsuń
  3. wybornie! :)
    szczególnie połączenie burgundowych spodni z tą bluzką!
    pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. extra stylizacja !!! <3 buziaki :***

    OdpowiedzUsuń
  5. rewelacyjnie pod każdym względem:)

    OdpowiedzUsuń
  6. kurcze, Ty to zawsze dobrze wyglądasz :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądasz świetnie. A sweterek cudny ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jesteś taka kobieca! Zestaw świetny! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. calosc swietna, a sweterek mega :)

    http://hipnature.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeju za każdym razem jak tu wchodzę to nie mogę!!:) przepiękny sweterek jak całość no i uwielbiam Cię:***

    OdpowiedzUsuń
  11. I like this look!!!
    xx
    http://littlemisstwiggy.blogspot.com/2013/10/autumn-with-choies.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyglądasz bardzo kobieco i seksownie! Piękna dziewczyna z Ciebie i tyle :* A co do Twojego komentarza - coś w tym jest, że lubię ładny i uporządkowany wygląd wokół mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Sweterek jest rewelacyjny. :) Wiesz co najbardziej lubię w Twoich stylizacjach? To, że są takie nieprzewidywalne i nietuzinkowe, zawsze jakiś oryginalny element czy zestawienie kolorów. Tak samo tutaj, patrząc na te zdjęcia nie myślę "o, aha, ładnie", tylko przewijam z góry na dół i analizuję, przyglądam się i podziwiam. Inspirujesz, Kochana. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kiedy otworzyła mi się Twoja strona z blogiem, myślałam, że się pomyliłam i wlazłam do Oli ze styloly. Macie baaaardzoooo podobne nagłówki, styl i kolor czcionki ;) Jednak ja nie o tym... Jestem u Ciebie po raz pierwszy i już widzę, ze nie ostatni. Tworzysz ciekawe zestawy i fajnie się Ciebie czyta. Dołączam do grona obserwujących i będę zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zestaw idealny!! Zakochałam się w torebeczce:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetnie wyglądasz! Obserwuję i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajny masz styl :) Połowę rzeczy, chętnie skopiowałabym od Ciebie. Szkoda, że nie widziałam tych butów w tym kolorze bo ja kupiłam czarne. Masz dar do robienia ciekawych, ale nie przekombinowanych zestawów. Super :)

    OdpowiedzUsuń

© Tiny Property - Wszelkie prawa zastrzeżone / Design: Zatrzymujacczas.pl