ciepły kolor na zimne dni z Goodlookin

Mimo, że ostatnie dni są bajecznie ciepłe, to zdarzyło się też już ostatnimi czasy kilka takich naprawdę chłodnych. Wtedy zaczęłam intensywnie myśleć o czymś, co zapewni mi zimą dużo ciepła. Pamiętacie post o kurtkach z goodlookin? Ja dla siebie wybrałam właśnie tę malinową. Jest cudowna. Naprawdę gruba, ciepła, ma piękny kolor - robi wrażenie. Jak tylko przyjechałam odwiedzić rodziców, mama się zachwyciła i jeszcze tego samego dnia zamówiłam jej taką samą. Jeżeli nie macie zamiaru tej zimy oddawać swojego ciepła w powietrze, koniecznie zaopatrzcie się w jakąś pikowaną kurtkę/płaszczyk, najlepiej z kapturem.
kurtka - Goodlookin
sweter - X-moda
okulary - no name
spodnie - C&A
buty - salon_Anka










28 komentarzy:

  1. nasza gwiazda , ale kurtałke masz czadowa!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie zdjęcia! Piękny kolor płaszczyka :D.

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna stylizacja ! śliczna bluzeczka :)

    http://izabielaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie, prosto czego więcej chcieć:)

    Zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie, prosto, czego więcej chcieć:)
    Zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetnie Ci w takim kolorze jaki ma kurtka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana świetny masz sweterek <3

    OdpowiedzUsuń
  8. no kurteczka śliczna i ma fajny żywy kolorek na zimę :)) + że na pewno będzie Ci cieplutko:) Ale jeszcze bardziej podoba mi się Twój sweterek !

    nowy post;*
    jooannett.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. widze, ze nie tylko ja eksperymentuje ostatnio z panterka :) swietny zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  10. Kurtka ma świetny, energetyczny kolor :)) Bardzo udany zestaw!

    Pozdrawiam, Shamelessly

    OdpowiedzUsuń
  11. Rewelacyjna stylizacja, bardzo podoba mi się sweterek ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. Brawo za odwagę, nie będzie nudno na ulicy jesienią! Piękny kolor, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. wyglądasz super:D
    obserwuje ;)
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2013/10/powder-life.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Ślicznie wygląda!! Mam ogromną ochotę na jakąś kolorową puchóweczkę;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna kurtka, może na coś się skuszę z tej strony. W Poznaniu czeka mnie koncert, mecz Lecha, a co najważniejsze - kilka dni odpoczynku :*

    OdpowiedzUsuń
  16. świetna ta kurteczka <3
    cudownie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. ślicznie wyglądasz ;-) kurtka naprawdę super :))

    OdpowiedzUsuń
  18. świetnie wyglądasz a kurteczka jest mega! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ślicznie wyglądasz! i cudowne masz buty :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam !
    Obserwujemy ?
    Zapraszam : http://exceptionalchicbydaro.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. dobrze wyglądasz a to najwaznijesze;) całość przyciąga:) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  22. świetna kurteczka, kolor zdecydowanie poprawia humor :)

    OdpowiedzUsuń

© Tiny Property - Wszelkie prawa zastrzeżone / Design: Zatrzymujacczas.pl