kolorystyczny minimalizm

Nie wiem jak zapatrujecie się na takie biało-czarne zestawy, czy może Wam się już przejadły, czy są Wam obojętne czy też nie, w każdym razie ja ten zestaw szczerze uwielbiam. Ta sukienka to moje małe cudo w szafie i na pewno na długi czas pozostanie ulubioną. Pikowany materiał, prosty fason, klasyka kolorystyczna... Nie wiem w zasadzie czym mnie tak urzekła, ale stało się to z całą pewnością. Do tego nowe baleriny. Brakowało mi takich czarnych, uniwersalnych. Te mają dodatkowo bardzo oryginalne, złote zdobienie z motywem pantery, a czerń + złoto (tak jak i biel ze złotem) to niemalże zawsze opcja pierwsza klasa. Czyż nie? :)

sukienka - no name
buty - BUU
torebka - no name










32 komentarze:

  1. śliczny zestawik:) bosko wyglądasz w takich kolorach:) zajrzyj do mnie na nowy post:)

    OdpowiedzUsuń
  2. jejka :) przepiękne połączenie :)
    kolory i koczek ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. jestem zakochana w Twoich stylizacjach!!
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2013/10/stylizacje-ze-sklepem-sheinside.html

    OdpowiedzUsuń
  4. piękną masz tą sukienkę i cudowne okulary:)

    OdpowiedzUsuń
  5. gdzie Kochana kupiłaś tą sukienkę??:)

    OdpowiedzUsuń
  6. cudna sukienka:) i słodkie buciczki:)

    OdpowiedzUsuń
  7. piekna sukienka, calosc bardzo ładnie polaczona mieszkasz w trojmiescie? jakos mi sie te miejsca na zdjeciach kojarza z gdanskiem

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo klasycznie i elegancko. :) Pięknaś. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Klasa sama w sobie. Sukienka jest przepiękna. Prosta, klasyczna, można rzec, że to "młodsza (może lepsza) siostra małej czarnej". Szał na buty z panterką był już jakiś czas temu, ale do tej sukienki pasują idealnie. Na chłodniejsze dni dodałabym do tej sukienki trencz, albo bardziej na rockowo - wysokie szpilki i czarną ramoneskę. Takie połączenie nie może się nie udać.
    PS. Gdzie Ty, Karolcia, wyłapujesz takie perełki?! :D
    Buziaki, Milena / IntentBlue

    OdpowiedzUsuń
  10. Rzeczywiście niesamowita *-*


    Zapraszam :
    http://lottiestyles.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Boska sukienka!!! Podoba mi się cały zestaw i każda część osobno. Uwielbiam takie połączenia.
    Pozdrawiam cieplutko :):):)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyglądasz rewelacyjnie, a okulary bardzo Ci pasują :*

    OdpowiedzUsuń
  13. uwielbiam taki minimalizm kolorystyczny :)) torebka i sukienka bardzo oryginalne - mega mi się spodobały. masz wyczucie stylu Kobieto ! :))
    zapraszam do siebie na nowy post;*

    jooannett.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. sukienka jest urocza<3 ma genialny, prosty fason .!

    OdpowiedzUsuń
  15. Sukienka jest wspaniała;) Dawno temu ją kupiłaś, dużo kosztowała? ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. śliczna ta sukieneczka, ja mam marynarkę z takiego samego materiału :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kochana sukienką wprowadziłaś mnie w stan zazdrości i a później złości no jak to NN!!!
    Wyglądasz pięknie!!Zachwycasz!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Na pewno pozytywnie wyróżniasz się w tłumie z tą sukienką :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zachwycająco. Wszystko pięknie ze sobą współgra, okularki świetnie pasują do Twojej twarzy, jestem pod mega wrażeniem ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. mnie sie bardzo podobaja tego typu połaczenia :) jestes przesliczna stylizaja bombowa ,mysle ze sama czulabym sie fantastycznie w tej stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  21. ponownie świetnie! zaczynam obserwowac dobra robota!

    http://streetwearplace.blogspot.com/ - zapraszam, odświeżony blog streetwearowy, wiele nowości !

    OdpowiedzUsuń
  22. niesamowita stylizacja, bardzo mi się podoba:-)
    pozdrawiam i zapraszam do siebie!:-)

    OdpowiedzUsuń

© Tiny Property - Wszelkie prawa zastrzeżone / Design: Zatrzymujacczas.pl