mainly black

Co powiecie na bardziej jesienny już zestaw z czernią w roli głównej? O ile kiedyś był to dla mnie kolor nudny i beznadziejny, to teraz jest pełen klasy jak żaden inny. Zdjęcia wyszły trochę kiepskie jakościowo, dlatego może trochę opowiem o tym zestawie. Spodnie/legginsy to nowy nabytek - z przodu eko skóra, z tyłu materiał. Płaszcz zresztą też - z pewnością pojawi się tu jeszcze nie raz i nie dwa, uwielbiam go. Jest ciepły, ma świetny materiał i fason oraz a'la skórzane wykończenie - połowy rękawów. Do tego nowy, śmietankowy sweterek zdobiony złotymi dżetami od wikula-kp, który zebrał kilka komplementów, gdy założyłam go do pracy - jest tak przyjemny w dotyku i wygląda zresztą również mega przyjemnie. Torebeczka ostatnio jedna z moich ulubionych, co chyba widać. Aaa no i buty! Moje perełki. Nie będę kłamać, że są to moje najwygodniejsze buty, bo nie są - wysoki obcas i brak jakiejkolwiek platformy dają się we znaki przy dłuższym dystansie. Ale uwielbiam ich wygląd. Zobaczcie sami.

sweterek - wikula-kp
spodnie/legginsy - C&A
buty - Centro
płaszcz - Signific
torebka - F&F











26 komentarzy:

  1. Bardzo ładna stylizacja, płaszczyk jest genialny ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba ten zestaw. A klasyczna czerń prezentuje się świetnie z białym sweterkiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądasz ślicznie!!! Nie mogę się napatrzeć!! Buty może i niewygodne ale faktycznie zjawiskowe:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię czerń ;) do tego blondynki wyglądają w niej sexownie :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialny płaszcz:) oczywiście torebkę z chęcią bym przygarnęła;)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładny zestaw :) super sweterek!

    OdpowiedzUsuń
  7. mam tak samo z czernią jak Ty- kiedyś nuda, dziaiaj- klasa, choś sama nie wyglądam w czerni najlepiej ;).

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny płaszczyk i jeszcze fajniejszy sweter :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie wyglądasz, bardzo spodobał mi się płaszczyk :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak dla mnie wszystko wygląda perfekcyjne, sweterek i buty prześliczne <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Całość bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  12. PRZEPIĘKNIE ♡♡♡ mega płaszczyk :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo gustowny płaszczyk, uwielbiam takie :) Ach ale Ty elegancka :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  14. boska stylizacja :) zapraszam do siebie www.kellyssfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. looking amazing...
    xx
    http://littlemisstwiggy.blogspot.com/2013/10/furry.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Super!! Płaszcz i buty - rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  17. idealnie <3 kurta cudooooooo !!! tez dodałam ostatnio stylizację ze skorzanymi spodniami:)

    jooannett.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. wooow świetnie sie ubierasz, super zestawienia!

    http://streetwearplace.blogspot.com/ - zapraszam, odświeżony blog streetwearowy, wiele nowości !

    OdpowiedzUsuń

© Tiny Property - Wszelkie prawa zastrzeżone / Design: Zatrzymujacczas.pl