Nadchodząca zima z Goodlookin

Mimo że ostatnie dni pokazują nam jesień w jej najlepszej odsłonie - pełną słońca i kolorów, to najwyższa pora ubezpieczyć się w porę i pomyśleć już o czymś naprawdę ciepłym, co sprawi, że zima nie będzie nam się kojarzyć z ciągłym marznięciem. Ja już to zrobiłam - jeden cieplejszy płaszczyk pokazywałam Wam 2 posty wstecz, na pewno posłuży mi na temperatury zbliżające się do zera, ale co kiedy będzie jeszcze zimniej? Moja odpowiedź na to pytanie jest prosta: odsyłam na stronę Goodlookin. Uważam, że naprawdę się postarali z doborem asortymentu i zasługują na uwagę - mają świetny wybór jeżeli chodzi o pikowane, puchowe, praktyczne kurtki.. Ja zresztą wybrałam już coś dla siebie, poniżej pokazuję Wam listę najfajniejszych wg mnie modeli. Zgadniecie który z nich wisi już w mojej szafie, a niedługo ukaże się na blogu? :)


1. Granatowa przedłużona kurtka w pięknym odcieniu granatu. Widać, że cieplutka!

2. Nigdy wcześniej nie lubiłam płaszczyków zimowych z paskiem. Mimo to ten jakoś wpadł mi oko - jest prosty, bez zbędnych marszczeń, w klasycznym kolorze. Na pewno tyłek w takim nie zmarznie.

3. Czarne błyszczące kurteczki podobają mi się już od kilku sezonów, więc chyba nie muszę tłumaczyć obecności tej kurtki tutaj.

4. Ta zdaje się być baaardzo praktyczna. Wysoka stójka na całą szyję, przyjemne futerko od środka, klasyczna matowa czerń... Niejednej z nas przydałaby się z pewnością.

5. To samo co w pozycji numer 2, jeżeli chodzi o fason. + prześliczny, słodki kolor!

6. Pozycja nr 1, tyle że w bardziej nasyconym kolorze. Czemu by nie? Zima nie musi równać się obecności samych smutnych i ciemnych kolorów.

7. Ten kolor to mnie dopiero urzekł. Co prawda jest taki... 'niezimowy', ale no cudny! Może taki płaszczyk to właśnie przepis na osłodzenie sobie zimy? ;)


6 komentarzy:

  1. Bardzo ładne kurteczki :)...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  2. super kurki mnie najbardziej spodobała się na pierwsza :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mam tą pikowaną :D 3 ;)
    cudna jest:D!
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2013/10/elegance-with-hint-of-color.html

    OdpowiedzUsuń
  4. hey doll! loving the jackets
    cant wait to see more of your posts,
    kisses from Miami,
    Borka
    www.chicfashionworld.com

    OdpowiedzUsuń

© Tiny Property - Wszelkie prawa zastrzeżone / Design: Zatrzymujacczas.pl