pikowane

Długo czekałam z zakupem tego typu butów - na początku nie przekonały mnie (sportowe, na koturnie - co to ma być?), później zaczęłam się przyzwyczajać, następnie przekonywać, aż w końcu doszło do tego, że stwierdziłam, że oszaleję jak ich nie będę miała. I tak oto są, choć jestem pewna, że wiele osób żywi do nich w dalszym ciągu takie odczucia jak ja początkowo. Do tego dodałam spodnie, które są obecnie moimi ulubionymi i to nie tylko ze względu na ich super wygląd, ale w szczególności ze względu na super materiał. Nie czuć ich dosłownie! Są wygodniejsze niż leginsy. Rzadko kiedy spotyka się takie spodnie, w których nawet siedząc 'po turecku' nic nie ciągnie, nie opina (zresztą jeszcze nigdy nie byłam niezadowolona ze spodni ze sklepu JONA...). Plus pikowana bluza wykończona efektownym łańcuszkiem. Na pewno pięknie będzie się też prezentować w towarzystwie spódniczki czy obcasów. Co Wy na ten zestaw?

spodnie - JONA
bluza - X-moda
torebka - F&F
buty - no name
płaszcz - Signific








37 komentarzy:

  1. Łał, świetnie to zestawiłaś! Sama miałam podobne nastawienie do takich butów, ale tak samo jak Ty - szybko się przestawiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zarąbisty zestaw,no mega mega mi się podoba:)Super buty,sweterek.....:)
    obserwuję,masz świetny styl:)
    W wolnej chwili zapraszam
    natiblondi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Buty normalnie najlepsze! Sama bym w takich chodziła chętnie!
    Też na początku o nich myślałam tak jak Ty a sama mam już druga parę u siebie :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. super zdjęcia, świetnie dobrana stylizacja ! :)

    http://izabielaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. cudownie wyglądasz, świetna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  6. buty są odjazdowe! cały look dobrze przemyślany, gartuluję wyczucia;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Great ensemble, love your styling.. Check out our blog if you like we can follow each other on gfc and bloglovin. Let us know. Kisses from Kenya.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna stylizacja, bardzo mi się podoba! <3

    OdpowiedzUsuń
  9. stylizacja bardzo interesuąca:) chociaż ja chyba nigdy nie przekonam się do tego typu butów, ale musze ze te dzięki tym złotym elementom wyglądają całkiem fajnie:) ale w tej stylizacji szczególnie podoba mi się panterkowa torebeczka:)ps. zapraszam w wolnej chwili do mnie http://myloovelyfun.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. nie przepadam za takimi butami ale te są cudne, strasznie mi się podobają !

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz świetne buty! Piękny kolor włosów <3.

    OdpowiedzUsuń
  12. Super stylizacja :) buty <3
    Obserwujemy i zapraszamy do nas :)
    http://hanaylena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Buty mnie nie przekonują aczkolwiek reszta jak najbardziej na TAK ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepięknie wyglądasz, zestaw trafia do mnie po całości, obłędne buty i ta pikowana bluza - rewelacja! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. W tej stylizacji wyglądasz pięknie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wygładzasz prześlicznie świetna stylizacja zapraszam do mnie na nowości
    http://zanettt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. ja mialam podobnie ;) strasznie mi sie podobaly ale mialam watpliwosci do czego bede je nosic :) teraz sie z nimi nie rozstaje :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne spodnie, płaszczyk i bluza! uwielbiam taki look :)

    OdpowiedzUsuń
  19. BARDZO mi się podoba!
    Mój klimat, sto procent :)
    Świetny zestaw, piękne zdjęcia, no i uwielbiam Twój uśmiech :)

    OdpowiedzUsuń
  20. lubię wzbogacać czerń złotem:)

    butki mają fajne dodatki,

    podoba mi się:)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Wyglądasz totalnie cudownie :) Kocham wszystkie elementy tej stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  22. no wyglądasz przepięknie:D
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2013/10/romantic-walk.html

    OdpowiedzUsuń
  23. buty jak buty haha, ale wydają się być spoko i ważne aby były wygodne:) a zestaw i zdjęcia całkiem miło się ogląda hihi
    Pozdrawiam i życzę siły na następny tydzień!:*

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja przez długi czas nie lubiłam sneakersów i dopiero po jakimś czasie odkryłam o co chodzi- większość z nich ma widoczną koturnę. Twoja natomiast jest zasłonięta i wygląda to świetnie. A złoto jak zawsze pięknie dopełnia czerń :)
    Podoba mi się u Ciebie, więc dodaję do obserwowanych i czekam z niecierpliwością na nowy post. Będzie mi miło, jeśli do mnie zajrzysz. Może Tobie też się spodoba i zostaniesz na dłużej? :)
    http://ettelienne.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. prosze podaj skad sa t e buty !!! plisss !!

    OdpowiedzUsuń

© Tiny Property - Wszelkie prawa zastrzeżone / Design: Zatrzymujacczas.pl