romby

Dziś jeszcze raz, chyba już zresztą ostatni, prezentuję coś z zaległych, nieopublikowanych zestawów, które już średnio pasują do obecnej pogody. W każdym razie trochę szkoda, żeby się "zmarnował" i nie został pokazany. Po weekendzie już raczej pojawi się tu coś bardziej aktualnego, póki co pracuję nad uzupełnianiem mojej garderoby, jeżeli chodzi o jesienno-zimowe rzeczy. To takie przyjemne, kiedy na niezagospodarowanym dotąd wieszaku nagle możemy powiesić nową rzecz, chyba każda z Was się ze mną zgodzi. Ale jeszcze przyjemniejsze jest nadejście weekendu po męczącym psychicznie tygodniu. Prawda?

koszula - Stradivarius
spodnie, buty, naszyjnik, okulary, kolczyki - no name
torebka - F&F
bransoletki - e-clover, pepco








 zdjęcia Emilia Drewniak

30 komentarzy:

  1. Calość genialna ! bardzo nam się podoba ta stylizacja, buty , spodnie we wzory ,koszula i biżuteria bardzo nam sęe podobają , ślicznie wyglądasz :)

    buziaki
    xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  2. super wygladasz :*
    www.kataszyyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. jak ja tesknie za taka pogoda :) koszula i buty sa ekstra :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne spodnie i dodatki !

    http://leneshelley.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. wyglądasz cudaśnie spodnie mega śliczne kolczyki też bardzo mi się podobają

    całuski

    OdpowiedzUsuń
  6. Widziałam kiedyś, że Anja Rubik miała takie. Bardzo mi się podobają :) o wiele bardziej niż spodnie w czarno-białe pasy. Te są niewątpliwie ładniejsze i bardziej oryginalne.

    OdpowiedzUsuń
  7. Spodnie bardzo eleganckie!
    Trochę mi się kojarzą z LV, trochę z pajacykiem :)
    Pozdr.

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne spodnie :) pozdrawiam http://silesianfashionfreak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Koszule dżinsowe zawsze na czasie, bardzo fajny look :)

    Pozdrawiam
    The-Bigwig

    OdpowiedzUsuń
  10. Rewelacja! Bardzo podobają mi się spodnie♡ Coraz bardziej mnie oczarowujesz swoimi zestawami !


    A G A T H I E

    OdpowiedzUsuń
  11. great outfit!!!
    xx
    http://littlemisstwiggy.blogspot.com/2013/10/inspirational-board.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Rewelacyjny zestaw :) Boskie sa te spodnie <3

    OdpowiedzUsuń
  13. niebanalnie !!! bardzo mi się podoba !:) a naszyjnik cudowny <3

    jooannett.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo podoba mi się biżuteria!

    OdpowiedzUsuń
  15. Wyglądasz fantastycznie! Stylizacja bardzo przypadła mi do gustu :D

    OdpowiedzUsuń
  16. piękny uśmiech na pierwszym zdjęciu! : )

    OdpowiedzUsuń
  17. ten naszyjnik taki pozytywny akcent w tej stylizacji, ślicznie wyglądasz :)
    supcarolyn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

© Tiny Property - Wszelkie prawa zastrzeżone / Design: Zatrzymujacczas.pl