wygodny look by przetrwać wykłady

Jeżeli spodziewacie się czegoś nowego, to chyba ten post sprawi, że będziecie zawiedzeni. Chyba że fryzurę uznamy za małą nowość, bo jeżeli chodzi o zestaw, to raczej każdy jego element był tu i to nawet niejednokrotnie. Uważam jednak, że warto kombinować i łączyć różnie rzeczy - nie zawsze te same z tymi samymi, a ciągle wymyślać jakieś nowe zestawienia. Narzuta z kapturem... brzmi dość sportowo, a tutaj raczej tak nie wygląda. Ogólnie rzecz biorąc - trochę dziewczęcy, ale i codzienny zestaw, by przetrwać wykłady na uczelni. Najważniejszym elementem okazał się być wówczas zegarek na ręce, dzięki któremu na bieżąco mogłam się dowiedzieć 'iileee jeeeszczeee' :P Ale i tak chyba najfajniejszą częścią tych zdjęć jest tło. Ten widok na żywo był naprawdę cudny! Taka jesień jest piękna. Choć i tak wiele bym dała za wiosnę bądź lato... :)

bluzka - Stradivarius
spódnica - Cocktail Shock
narzuta - nn
baletki - merg.pl
pasek - Reporter
torebka - eurobag








35 komentarzy:

  1. Kochana bardzo fajny look :) Bordowy, czarny i biały, idealne zestawienie :) Całuję :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylizacja! Bardzo ale to bardzo mi się podoba ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie wyglądasz ;-) super kolory! ładnie i wygodnie ;-))

    OdpowiedzUsuń
  4. Całość wygląda super ! Podoba mi się bluzeczka i spódniczka, narzutka idealnie dopełnia całości :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie wygladasz a biala narzutka jest ekstra :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne połączenie <3 pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. swietny zegarek ;)

    streetwearplace.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. podoba mi się, ale wybrałabym czarną narzutkę ;) ale to takie moje małe zboczenie- nie noszę białego ;)

    kate&bee
    kate&bee on bloglovin’
    kate&bee on fb

    OdpowiedzUsuń
  9. fryzurka jest extra! a zestaw niby zwykły ale ma cos w sobie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. połączenie bluzki i spódniczki - cudo!

    http://hipnature.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. zestaw w moich ulubionych, jesiennych kolorach:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Looking very adorable. Love your outfit! Would you like to follow each other on Facebook, Bloglovin', GFC, and/or Instagram? Please let me know if you're interested.

    Louisa Moje
    http://lapassionvoutee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Gdzie studiujesz? :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ślicznota! :) włoski piękne :))
    pozdrawiam :) i obserwuje
    http://subtelnyblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. fajnie to wygląda, spódnica i bluzka prezentują się wspaniale;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kolorystycznie jest świetnie, a pasek dodaje charakteru całej stylizacji
    Pozdrawiam Cię i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. cudnie :) w szczególności bluzka (kolor) i spódnica ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ślicznotka:) mam taka samą spódniczkę., można z nią stworzyć stylizację sportową jak i kobiecą-romantyczną. Te krótsze włoski bardzo Tobie pasują. Mam właśnie co do nich pytanie, czy to jest farba położona na całe włoski, czy tylko pasemka? Czy możesz polecić jakiegos dobrego fryzjera? jestem z ddz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Tak, to farba położona na całe włosy. Jeżeli chodzi o fryzjerów w Ddz, to ja byłam bardzo zadowolona z wizyt u Angeliki w salonie fryzjerskim na ul. Wrocławskiej (tam przy końcu,w tej części od targu, koło hurtowni kosmetyków Silhouette)

      Usuń
    2. Dziękuje ślicznie:* obserwuje Ciebie od samego początku i muszę powiedzieć że jestem oczarowana Twoimi stylizacjami

      Usuń
    3. Baaardzo dziękuję, jest mi mega miło dowiadywać się o takich tajemniczych fanach,o których wcześniej nie miałam zielonego pojęcia i nie spodziewałam się, że w ogóle tacy są :)

      Usuń
  19. Uwielbiam Cię w każdej fryzurze! Co do stylizacji, jest świetna i ładnie Ci w tych kolorach. Pokazujesz ubrania kilkakrotnie, ale świadczy to tylko o Twojej prawdzie przekazywanej nam - czytelnikom :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Super to wszystko połączyłaś ! :) wyglądasz idealnie, chętnie bym się tak ubrała ;) bardzo lubię tu zaglądać;*
    zapraszam w wolnej chwili do siebie na nowy post ;*

    jooannett.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. świetna jest spódniczka <3
    http://makuchclaudia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ładna narzutka,świetne połączenie;)

    OdpowiedzUsuń

© Tiny Property - Wszelkie prawa zastrzeżone / Design: Zatrzymujacczas.pl