barokowy wzór

Kurczę, nie mogę się przyzwyczaić do tego, jak szybko robi się ciemno. Stwarza mi to niemały problem zważając na to, że wolny czas mam tylko wieczorami, a wtedy nie ma możliwości porobienia zdjęć. Te też były robione już nieco za późno, przez co nie grzeszą jakością. Przy okazji - możecie może polecić jakąś fajną cyfrówkę, konkretny model? 
Przechodząc do zestawu... Nowy, zapinany na zamek sweterek robi super wrażenie, dawno w ciągu dwóch dni tyle osób nie zwróciło uwagi na jakiś mój ciuch. Ma w sobie coś, co sprawia, że przyciąga spojrzenia i się podoba. Wam też? Jeżeli chodzi o buty, to te skórzane mukluki to moja nowość z tego tygodnia. Pokochałam je od razu. Nie raz już miałam takie buty, ale żadne z nich nie były tak krótkie (od zeszłego sezonu ta długość podoba mi się najbardziej), tak porządnie wykonane i tak mega ciepłe! Cudownie grzeją stópki, do tego są dość sztywne, więc na pewno nie zniekształcą się szybko, jak większość tego typu butów. Okropnie wygląda stopa lądująca na podłożu, poza podeszwą, wiecie chyba o co chodzi.
W skład zestawu wchodzą też znane Wam już spodenki oraz bluzka, no i nowa torebka. To były moje pierwsze (na pewno nie ostatnie) zakupy w sklepie Manzana. Jak to ja, nie kupiłam oczywiście jednej torebki, tylko od razu trzy. Niedługo zobaczycie resztę. :)

buty - czasnabuty
sweterek, bransoletka - wikula-kp
torebka - Manzana
spodenki - no name
bluzka - Stradivarius










22 komentarze:

  1. Czarna mamba ! mnie też wkurza to , że tak wcześnie robi się ciemno ;c

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny look ;) skórzane mukluki chyba znajdą się i u mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Koszulka i spodenki, genialne;) podoba Nam się :)

    buziaki
    xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  4. Sweterek robi wrażenie i to zdobienie bluzki cudo, jedynie buty mi się nie podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny zestaw ! podoba mi się bardzo biżuteria :)

    OdpowiedzUsuń
  6. pięknie wszystko razem się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajny set ;)
    moje emu kochane <3!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny sweterek, super w nim wyglądasz!
    Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ślicznie wyglądasz :) sweterek jest niezwykły :)
    mi niestety też nie pasuje ta zmiana aury przez co niestety cierpi mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  10. aj piękna jak zawsze bardzo mi się podoba jak łączysz ciuszki
    zapraszam do mnie zaraz wrzucam nowy post

    Ściskam kochana

    OdpowiedzUsuń
  11. naprawdę fajna stylówka!:)


    sweterek jest mega!:) podkreślił całość wyśmienicie:)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. fajny blog .świetnie wyglądasz :) fajna stylizacja

    OdpowiedzUsuń
  13. wyglądasz przepięknie:D
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2013/11/boy-london_18.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny "tapetowy"sweterek :) Chciałabym takie spodenki!

    OdpowiedzUsuń
  15. stylizacje na "stare" (barokowe) zawsze lubimy! :)
    a emutki uwieeeeeeeelbiam zimą - są mega ciepłe :)

    kuknij!

    OdpowiedzUsuń
  16. Sweterek faktycznie ma w sobie to coś!! Pięknie wyglądasz a mukluki uwielbiam:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczny sweterek, zdecydowanie jestem na tak:)
    Pasuje Ci taki styl :)

    Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudny sweter! Swietnie go zestawilas:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. powtarzam sie, ale tak! sweterek jest fantastyczny! ;)
    http://justherpointofview.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

© Tiny Property - Wszelkie prawa zastrzeżone / Design: Zatrzymujacczas.pl