fuksja

Dziś druga odsłona moich pierwszych sneakersów. Założę się, że ten zestaw nie spodoba się każdemu, ale mam nadzieję, że choć niektórym przypadnie do gustu. Składa się z narzuty, skórzanych spodenek z wysokim stanem i białego T-shirtu. Jako nowość pojawiły się tu okulary od Firmoo. Paczka od nich sprawiła mi sporo radości - po pierwsze przyszła bardzo szybko, mimo wielkiej odległości, którą musiała przebyć. Po drugie, okulary były w  twardym etui wraz ze specjalną ściereczką do czyszczenia oraz śrubokrętem w wersji mini (aby móc dokręcić na szybko śrubki, gdyby się poluzowały), fajna sprawa. Przy składaniu zamówienia trzeba podać różne szczegółowe informacje, dzięki czemu okularki są później dobrze dopasowane do naszych potrzeb - ja np. wybrałam takie z antyrefleksami z racji, że pracuję w biurze i przy komputerze spędzam naprawdę mnóstwo czasu. Zresztą, zajrzyjcie sami na ich stronę, oferują pierwszą parę za darmo, także korzystajcie.
P.S. Wybaczcie kiepską jakość zdjęć, niestety nie zawsze mam możliwość zrobienia lepszych. Chyba pora zacząć odkładać na aparat... Ale ja i oszczędzanie? :P

okulary - Firmoo
narzuta - mon_wear
T-shirt - dreamcouple
spodenki - no name
buty - no name












21 komentarzy:

  1. Ojej dziś w zupełnie innym klimacie niż ostatnio! Ale z Ciebie kameleonik;) Mi ten zestaw bardzo przypadł do gustu. Szorty genialne:)

    OdpowiedzUsuń
  2. WYGLĄDASZ CUDOWNIE SPODENKI PIĘKNE SAMA NA TAKIE POLUJĘ

    POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
  3. zakochałam się w spodenkach <3
    narzutka ma cudowny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jaka ty jesteś cudowna <3 wyglądasz bosko :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwsza para okularów za darmo? :) Wysyłka też? Powiedz o tym więcej;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, takie super promocje chyba nigdy nie są bez żadnych haczyków :) w każdym razie tak się firma reklamuje i takie informacje widnieją na ich stronie, po szczegóły zapraszam tutaj: http://www.firmoo.com/free-glasses.html

      Usuń
  6. świetna jest ta narzutka :)
    super okulary!

    http://hipnature.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Płaszcz ma fajny kolor. Rzadko widuję płaszcze w takim odcieniu, fajna odskocznia od szarych czy czarnych.

    PS: Zdjęcia polecam Ci robić nie tak z góry, tylko żeby fotograf nieco się obniżył, żeby aparat był na wysokości Twojej klatki piersiowej i niech jest ustawiony na wprost :) zdjęcia z góry skracają sylwetkę i na zdjęciach gubią się proporcje.

    Pozdrawiam
    The-Bigwig

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczna narzutka w żywym kolorze:) koszulka , spodenki i torebka też mi się bardzo podobają, niestety chyba nigdy nie przekonam się do tych butów;P Ps. Zapraszam w wolnej chwili do mnie na recenzję Paryskiego szyku!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo podoba mi się narzuta. Ma świetny kolor i widac, że jest dobra jakościowo


    www.confassion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. I love the pink and black contrast of the jacket.

    xoxo
    Ivy
    http://www.purrpleivy.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. piękny narzutka, buty i torebka...WOW!!! Wyglądasz ślicznie ..pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  12. kochana nawiązując do anonimów u mnie jak nie maja do czego się przyczepić to nawet znajda hejty w paznokciach żelowych ;) hejt to hejt ;)

    ślicznie wygadasz w takich kolorkach,narzuta boska ;*

    OdpowiedzUsuń
  13. świetnie !!! płaszczyk jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  14. super :) bardzo fajnie wyglądasz
    uwielbiam te buty ♡

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo dziękuje za ciepłe słowa ;* Zapraszam na nowości oraz całkiem nowy wystrój bloga ;) Mam nadzieje, że się spodoba.
    Tą stylizacją skradłaś mi serce <3 jest po prostu piękna !!! ;)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń

© Tiny Property - Wszelkie prawa zastrzeżone / Design: Zatrzymujacczas.pl