limonka

Prosty zestaw, bo z wierzchu po raz kolejny czarno-biało, po rozchyleniu płaszcza natomiast oczom ukazuje się piękna limonka. Miło jest wprowadzić taki optymistyczny akcent kolorystyczny, kiedy na dworze szaro-buro. Do tego usta w kolorze fuksji i dobry humor od razu jest dużo łatwiejszy do osiągnięcia. Ten sweter to w zasadzie tunika - z powodzeniem mógłby być nawet noszony do samych rajstop, ale spróbowałam podwinąć, wsadzić w spodnie i jeszcze bardziej spodobał mi się w tej wersji. Mam nadzieję, że widok tych spodni Was jeszcze nie nudzi, ale to naprawdę moje ulubione, więc po co mam się niepotrzebnie silić na różnorodność i ubierać inne, kiedy mam ochotę właśnie na te - wolę być po prostu wiarygodna. :)

spodnie - JONA
sweter - wikula-kp
buty - Centro
płaszcz - Dolce Vestito













28 komentarzy:

  1. Zakochałam się w płaszczu! GENIALNY! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. płaszczyk jest przecudowny :) świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. spodnie,kurtałka,buty - i Ty :*** muach

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładnie, wszystko mi się podoba :))

    OdpowiedzUsuń
  5. pięknie wyglądasz:) zazdroszczę płaszcza;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ Ty jesteś śliczna:) Świetny zestaw! Uwielbiam Twój limonkowy sweter!

    OdpowiedzUsuń
  7. Oo jak pieknie! Moje ulubione kolory:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta bluzka jest fajnym akcentem w całym secie. Bardzo dobrze prezentujesz się w tym wydaniu :)

    Pozdrawiam
    The-Bigwig

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna stylizacja ! płaszczyk jest genialny a w tym kolorze bardzo Ci do twarzy :)

    http://izabielaa.blogspot.com.es/2013/11/be-yourself.html

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne.najbardziej podobają mi się buty :)

    OdpowiedzUsuń
  11. jaka masz wade? plus czy minus?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam wady - te, jak i te drugie, które mam (z antyrefleksami, do komputera) to zerówki. Noszę tylko ze względów estetycznych, nie przez wadę :)

      Usuń
  12. Bardzo fajny look ale płaszcz jest mistrzowski!! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyglądasz fantastycznie wszystko bardzo mi się podoba sweterek i płaszczyk no wszystko
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo fajna stylizacja, czy te buty są wygodne?:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie jest Ci za zimno w tych bucikach ?:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Sweterek ma bardzo piękny kolor!;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładnie wyglądasz :) U mnie konkurs wygraj 30$ do Romwe! http://karo-just-me.blogspot.com/2013/11/romwe-giveaway.html

    OdpowiedzUsuń

© Tiny Property - Wszelkie prawa zastrzeżone / Design: Zatrzymujacczas.pl