moustache

Dwa posty wstecz był zestaw w zasadzie identyczny kolorystycznie, mimo to oba tak bardzo się od siebie różnią. Tamten był dziewczęcy, bardziej słodki, ten jest natomiast całkowicie luźny, wręcz nieco sportowy. Ciekawa jestem w jakiej wersji mnie wolicie, bo ja siebie raczej w wydaniu dziewczęcym, ale różnorodność jest dla mnie ważna, nie chcę być nudno-przewidywalna. A jak Wam mija kolejny długi weekend? Listopad nas rozpieszcza, to już drugi z rzędu 3-dniowy. Mnie to baaardzo pasuje, naprawdę pozwala mi to całkowicie wypocząć. Chyba każdy z weekendów powinien mieć 3 dni, nie sądzicie?

P.S. Chyba się zmobilizowałam. Chyba kupię aparat. Na razie bez szaleństw, żadna lustrzanka, a fajna cyfrówka, ale mam nadzieję, że będzie dawała radę zadowolić Wasze oczy. :)

bluza - dreamcouple
spódnica - Pull & Bear
botki - Perfect_styl
komin - no name









spacerowicze :) 

26 komentarzy:

  1. kolorystyka świetna <3 fajny ten wąsik ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylizacja :) Ja jakoś nie mogę się przekonać do zestawienia spódnicy z bluzą, ale na Tobie wygląda to naprawdę fajnie :)


    ________________________
    http://ettelienne.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. pięknie wyglądasz, bardzo fajny set :) buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  4. rewelacyjny zestaw, świetnie dobrane kolory :)
    oczywiście bluza moustache wygrywa!

    anecia & roses ♥ blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Och torebka i spódniczka są fajne ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. moje buty ;)

    fajny zestaw ;)


    ps. a jaki masz kolor tych spódnic ?:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolorek komina jest wręcz stworzony dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ładnie wyglądasz ;-)
    super połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  9. jaka śliczna spódniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. W tym zestawie też wygladasz super! Torebka mega!:))

    OdpowiedzUsuń
  11. eee no,pięknie Ci w tej bieli :*
    powiedz lepiej gdzie dorwał Twój mężczyzna buty ; )

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajny zestaw! Aż sama bym taki z chęcią założyła! :D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Super zestaw! Z chęcią sama bym taki założyła! W ogóle wszystkie Twoje stylizację bardzo mi się podobają :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. uwielbiam takie zestawy :) oba są super :)

    OdpowiedzUsuń
  15. fajnie, lepiej Ci bez tych okularów. ;):)

    OdpowiedzUsuń
  16. fajnie, lepiej Ci bez tych okularów ;):).
    _______________________________
    http://midnightmargaret.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

© Tiny Property - Wszelkie prawa zastrzeżone / Design: Zatrzymujacczas.pl