na cebulkę

Tak naprawdę ten post miał być dodany jutro, ale jakoś miałam ochotę na dodanie już czegoś nowego. Ta kamizelka to nowy nabytek, z którego jestem mega zadowolona, bo kupiłam ją za małe pieniądze, a jest gruba, ładna i porządna. Do tego buty, które miałam na oku już od jakiegoś czasu, ale dopiero w zeszłym tygodniu zagościły w mojej szafie. Bluzkę nabyłam kilka dni temu, w sumie jest dość zwykła, ale brakuje mi właśnie takich, które można założyć pod wszelkie marynarki i narzutki, jak i włożyć do rozkloszowanej spódniczki. Ogólnie rzecz biorąc dzisiejszy look to taki codzienny, jesienny, z przewagą beżu i brązu. Idealny np. na zakupy - mi właśnie w ten sposób posłużył i całkiem swobodnie przechadzałam się tak ubrana pomiędzy alejkami z warzywami, pieczywem itp. ... :)

kamizelka - wikula-kp
buty - Perfect_styl
bluzka - Stradivarius
spodnie - Cubus
okulary - Firmoo












34 komentarze:

  1. Oj kochana, to mój ulubiony zestaw! <3333

    OdpowiedzUsuń
  2. dżaga moja ;* i te czerwone usteczka nioch ;D:))

    OdpowiedzUsuń
  3. wyglądasz obłędnie wszystko mi się bardzo podoba najchętniej wszystko przygarnęłabym dla siebie


    kochana świetny świetny set jednym słowem

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładnie wyglądasz :)))

    sliczny zegarek :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna stylizacja ! Najbardziej podoba mi się futerko i zegarek :)

    http://izabielaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. amazing outfit... cozy and chic...
    xx
    http://littlemisstwiggy.blogspot.com/2013/11/mickey-mouse.html

    OdpowiedzUsuń
  7. i wyglądasz śliczne
    zapraszam do mnie na nowego posta
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2013/11/ombre-heart.html
    ps. klikniesz w baner persunmall na moim blogu ?

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudownie wyglądasz ! ♥
    zapraszam na nowego posta.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie skomponowane, bardzo ładna kamizelka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapraszam do mnie na konkurs! Do wygrania 100$ na zakup ubrań i dodatków ze strony sheinside.com. Tutaj link: http://sandrainvogue.blogspot.com/2013/11/giveaway-darmowe-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  11. kamizelka i buty to moi faworyci tego zestawu !:) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  12. Ajajaj... wyglądasz pięknie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow cudownie, a ta bluzeczka jest świetna <3 Pięknie wyglądasz!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Zakochałam się w bransoletce i butach:)

    OdpowiedzUsuń
  15. fajna stylizacja

    obserwuje i licze na to samo
    http://sotheemily.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Wyglądasz super!
    Bardzo chętnie nosiłabym taki zestaw na cieplejsze dni (bo na chłodniejsze muszę mieć płaszcz, brrr, jestem zmarzluchem :P).
    Botki najlepsze!

    OdpowiedzUsuń
  17. Kamizelka przeurocza-cudny pudrowy kolor :) A zegarek jest wyjątkowo udany z taką szerszą bransoletą. Ślicznie wyglądasz :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetnie połączyłaś kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wyglądasz ślicznie! Do twarzy Ci w okularach :) Miałaś dobry pomysł dobierając do nich czerwone kolczyki :))

    OdpowiedzUsuń
  20. Super! Brawa za uśmiech i dobrą zabawę podczas sesji ;) zestaw na duży plus, jeansy mają świetny kolor.

    Pozdrawiam
    The-Bigwig

    OdpowiedzUsuń
  21. Jezu , masz cudowny styl i jesteś piękna ♥

    Obserwuję i liczę na rewanż ;* http://chaarle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. fajne dodatki i kamizelka :)

    www.magadish.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. zdjęcia robiłaś pod PWST?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, te zdjęcia, jak i te, które będą w kolejnym poście są zrobione pod PWST.

      Usuń
  24. już sobie kupiłam taka kamizelkę-jest śliczna

    OdpowiedzUsuń

© Tiny Property - Wszelkie prawa zastrzeżone / Design: Zatrzymujacczas.pl