pink!

Ostatnio było dużo zestawów typowo codziennych i wygodnych, chyba dlatego tak bardzo zachciało mi się czegoś bardziej dziewczęcego. No i jeszcze ta nowa spódniczka... chyba obecnie najbardziej ulubiona z ulubionych. Najbardziej w niej lubię to, jak się układa - że tak ładnie 'sterczy', a nie leży płasko. Według mnie jest mega uroczo! Pozostając w dziewczęcym klimacie, bluzka w kolorze intensywnego różu, która do spódniczek wygląda najlepiej. Na wierzch oczywiście czarny płaszcz, ale że pokazywałam go tu już w ostatnim czasie kilka razy, to tym razem oszczędziłam sobie i Wam kolejnych jego zdjęć.

spódnica - X-moda
bluzka - no name
koturny - fleq
torebka - F&F

P.S. ostatnie kilka dni trwania konkursu (kilk). w czyje ręce wpadnie dresik? :)









29 komentarzy:

  1. moja dżaga! ukradnę Ci ta spodniczkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bluzeczka ma śliczny kolorek i ogólnie jest bardzo ciekawa, świetna spódniczka !

    OdpowiedzUsuń
  3. A mi sie ta bluzka podoba,gdzie taka znajde?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kupiłam ją kilka miesięcy temu od koleżanki, która handluje ciuchami. znajdziesz taką też na pewno na allegro, kiedyś gdzieś mi przemknęły, tyle że w innych kolorach :)

      Usuń
  4. mega stylizacja, cudowna bluzka i spódniczka! szkoda ze nie pamiętasz gdzie kupilas bluzke;/

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczna spódniczka :) całość rewelacyjna :) Pasuje do Ciebie roż :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna stylizacja ! spódniczka jest genialna :)

    http://izabielaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale cudownie wyglądasz! Spódniczka idealna. Mnie też się podobają takie co sterczą:)

    OdpowiedzUsuń
  8. ślicznie wyglądasz :) bardzo podoba mi się ten zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow spódniczka jest świetna szkoda tylko, że z moją figurą ja nie mogę takich krojów nosić. Różowy kolor bluzki może jednych razić, a tu bardzo fajnie wszystko ze sobą wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  10. pięknie spódniczka pikowana cudowna zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  11. spódnica cudowna:D
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2013/11/aztec-pants.html
    obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  12. sliczny ootd :D

    rowniez obserwuje ! :) http://anja-bloguje.blogspot.com

    pozdrawiam ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam takie koszule ;) piekne :) no i spódniczka :) mój styl :)

    OdpowiedzUsuń
  14. wow! wyglądasz fantastycznie! koszula i spódniczka pasują do siebie idealnie ;)) i ta torebka! cudo!

    OdpowiedzUsuń
  15. Wyglądasz uroczo i kobieco. Spódnica pięknie leży na Twojej sylwetce :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Te Banasiowe (przepraszam,ze po nazwisku) to takie ladne istoty,mam na mysli tu Ciebie jak i Patrycje Banaś blogerke, obie macie fantastyczny styl :) oby tak dalej . Stylizacja cudowna :)

    OdpowiedzUsuń

© Tiny Property - Wszelkie prawa zastrzeżone / Design: Zatrzymujacczas.pl