tiger

Dzisiejszy zestaw to taki typowy na co dzień, na wygodnie, na spacer lub zakupy. Puchowy płaszcz służy mi już chyba trzeci lub czwarty sezon, gdyby wszystkie ciuszki były tak dobrej jakości... Sweter ze złotą nitką i zwierzęcym printem z tyłu wpadł mi od razu w oko, jest dość unikatowy, nigdzie dotąd takiego nie widziałam. Złote blaszki na obcasie botków stanowią fajny dodatek, a ta torebka to kolejna firmy Manzana. W skrócie, ale to tyle, a ja czekam na Wasze opinie! 

sweter - wikula-kp
buty - Salon_Anka
torebka - Manzana
płaszcz - no name
spodnie - C&A


  








30 komentarzy:

  1. Uwielbiam Twoje włosy ach och :*
    mam taka sama torebke ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. skad ten plaszczyk ? :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wyglądasz! :) Spodnie i sweterek rewelka! *_*

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się twoja torebka :) Dobrze wiedzieć co kupić i gdzie

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wyglądasz ! w tej fryzurce bardzo Ci do twarzy :)

    http://izabielaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny płaszczyk! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny płaszczyk mam w podobnym kolorze:) A sweterek faktycznie oryginalny, też takiego nigdzie nie widziałam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. jestem zauroczona Twoim blogiem !;) w wolnej chwili zapraszam do siebie http://jamonika.blogspot.com/ pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Buty są po prostu genialne!
    Chcę je!

    OdpowiedzUsuń
  10. wspaniale jak zwykle :) pięknie wyglądasz, pozdrawiam mooocno ! :*

    OdpowiedzUsuń
  11. fajny blog :) okulary też są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudownie wygladasz w tych wlosach!:)

    OdpowiedzUsuń
  13. AAA!!!Nowa fryzura! Pięknie masz podcięte włosy :) Tak równiutko i tak świeżo!Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. piękna w każdym calu i detalu okularki <3 wyglądasz bosko <3

    OdpowiedzUsuń
  15. sweter i torba <3 a okularki mrrrr sexowne ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam być tak ubrana. :) Wszystko mi się podoba! Cudnie. :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny sweterek i torebka:):*

    OdpowiedzUsuń
  18. Haha sweterek szok! Super naprawdę! No i torebka też fantastyczna...

    OdpowiedzUsuń
  19. ślicznotka:D
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2013/11/one-day-e-fiore.html
    ps. poklikasz mi w banery na blogu, będę wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Płaszcz i torebka super,podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń

© Tiny Property - Wszelkie prawa zastrzeżone / Design: Zatrzymujacczas.pl