do śmigania

Poprzedni zestaw był elegancki i kobiecy, to dziś jest całkiem przeciwnie - co by nie powiało nudą. Taki typowy ubiór 'do śmigania' - wszystko, co najwygodniejsze, ale i ciepłe, bo i o tym trzeba teraz przede wszystkim myśleć, wychodząc na jakiś spacer np. Gruba kurtka, gruby sweter, gruby szal i czapa -przysięgam, że nie zmarzłam, choć jestem zmarzluchem numer 1 :) Mam nadzieję, że przypadnie Wam do gustu ten tzw. zwyklaczek. Buziak!

kurtka - Goodlookin
sweter - wikula-kp
torebka - Manzana
czapka - Sinsay
szalik- H&M
spodnie - Cubus
buty - no name












23 komentarze:

  1. ojejej,co za słodziak i teeeen Twój uśmiech ;***********
    fajny sweteros

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądasz uroczo, śliczny szaliczek i sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczny kolor kurtki i świetne buty :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Oglądając tą kurtkę zawsze kojarzy mi się z Tobą! Jest świetna:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Odjazdowy ten sweterek w ogóle fajny zestaw

    OdpowiedzUsuń
  6. fajnie, ja przymierzam sie do kupna jakiejs kurtki goodlookin ale nie wiem jeszcze ktora :)

    zapraszam do mnie na konkurs Yankee Candle

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny zestaw kurtka piękna zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  8. nic dodać nic ująć...idealny i wygodny zestaw:)

    OdpowiedzUsuń
  9. kurteczka jest bardzo ładna ;)
    swietnie wygladasz ;)!

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudnie, szalik uroczy a kolor płaszcz od razu mnie przekonał :) Świetnie dobrałaś buty :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo przyjemny zestaw. kurtka i buty rzadza ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Elegancko czy tez nie, zawsze wygladasz olsniewajaco!:))
    U mnie na blogu wishlist, byłabym wdzięczna jeśli kliknęła byś w link w poscie. Z góry dziękuje:)
    buziaki!!:*

    OdpowiedzUsuń
  13. wyglądasz rewelacyjnie:D a taką torbę dokładnie wczoraj kupiłam Mamusi pod choinkę :))

    OdpowiedzUsuń
  14. kurtka jest świetna :) i ma w dodatku super kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Powiem szczerze że bardzo podoba mi się Twój zwyklaczek, zwłaszcza że mam ostatnio totalną jazdę na odcienie różu:)

    OdpowiedzUsuń
  16. o moja kurtka; ) na Tobie świetnie wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  17. świetna notka muszę przyznać że mnie zainspirowała c;
    do tego świetna grafika i przyjemnie się czyta tylko pozazdrościć takiego bloga c;
    ja dopiero zaczynam przydał by się komentarz kogoś z doświadczeniem
    http://goodaay.blogspot.com

    ja już obserwuje xoxox

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczna kurtka, a w tej czapce świetnie wyglądasz :)))

    OdpowiedzUsuń
  19. ładnie i z pewnością ciepło i wygodnie! ;] trzy w jednym;]

    OdpowiedzUsuń

© Tiny Property - Wszelkie prawa zastrzeżone / Design: Zatrzymujacczas.pl