military jacket

Po ostatnim poście śmiem twierdzić, że chyba dość lubicie mnie w kobieco-eleganckim wydaniu, ja zresztą również lubię się w takim najbardziej. Jednak o różnorodność również trzeba dbać, dlatego dziś zestaw, który został nazwany przez mojego chłopaka 'dziewczyna skejta' - myślicie, że trafne skojarzenie? Jest totalnie luźno i swobodnie. Aby nie było zbyt sportowo i nudno (jak np. z białym topem), dodałam złotą bluzkę. Spodnie ze skórzanymi-pikowanymi wstawkami bardzo mi przypasowały i chętnie je zakładam na co dzień, na pewno więc jeszcze się tu pojawią. Jak Wam się podoba? Stylizacje sylwestrowe już gotowe? :)

spodnie - JONA
kurteczka, naszyjnik - Sinsay
bluzka - Reserved
torebka - F&F

 









24 komentarze:

  1. Też zastanawiałam się nad tą kurtką :) czadowo się prezentuje :) chyba się jeszcze skuszę :P

    pięknie i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wyglądasz cudownie, ta kurtka prezentuje się świetnie ;)) ja Cię lubię w każdym wydaniu!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie wyglądasz w okularach :)
    zestaw na duży plus :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię Cię w bardziej eleganckim wydaniu, ale Twoje codzienne stylizacje są mi bliższe. Świetna kurtka i Twoja fryzura - uwielbiam ją :)

    OdpowiedzUsuń
  5. cudnie :) świetna kurteczka ! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. kurteczka mi się podoba i to bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  7. moim zdaniem w tym zestawie buty wyglądają za ciężko:) ale kurtka jest świetna:)

    OdpowiedzUsuń
  8. super kurtka :)

    http://takbardzokosmetycznie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo mi się podoba! :)
    Wszystko tu ze sobą świetnie gra.

    Życzę samych cudownych chwil w Nowym Roku i wielu inspiracji! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. super!! :) przekonujesz mnie do stylu militarnego :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładnie Ci w takim wydaniu. Tak naturalnie i dziewczęco ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. naprawdę wyglądasz wspaniale <3
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2013/12/new-year.html

    OdpowiedzUsuń
  13. fantastyczny zestaw <3 Szczęśliwego Nowego Roku!!!

    OdpowiedzUsuń

© Tiny Property - Wszelkie prawa zastrzeżone / Design: Zatrzymujacczas.pl