shiny

Czerń stała się ostatnimi czasy moją najlepszą przyjaciółką i nie jest to na szczęście wcale z powodu żadnej żałoby. Z wiekiem do niej dorosłam i w końcu zaczęłam dobrze się czuć w tym kolorze, bo kiedyś było całkiem inaczej - stroniłam od niego jak się dało. Początkowo i bluzka w tym zestawie miała być czarna, ale zdjęcia chyba pokazałyby mnie wtedy prawie jak czarną plamę z twarzą. Jeśli już mowa o kolorach, to cieszy mnie bardzo ta spódniczka, którą widzicie poniżej - nowość w mojej szafie - dotąd nie miałam bowiem żadnej w tak jasnym kolorze. Pewnie te złote zdobienia tak mnie ujęły, jak na srokę przystało :) 

P.S. Zapraszam wszystkich do wzięcia udziału w nowym konkursie na moim fanpagu, w którym do wygrania dowolna para butów od Salon_Anka

spódniczka - X-moda
bluzka - Reserved









20 komentarzy:

  1. Biorę ten zestaw w całości! :)
    Złoto i czerń to jedno z moich ulubionych połączeń. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna stylizacja podoba mi się spódniczka :) pozdrawiam kochana

    OdpowiedzUsuń
  3. ślicznie wyglądasz, piękny zestaw:)

    OdpowiedzUsuń
  4. podoba mi sie, tak dziewczeco i elegancko !

    OdpowiedzUsuń
  5. spódniczka jest śliczniutka ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. czerń i złoto;) to jest to co lubię!! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny płaszczyk :)

    OdpowiedzUsuń
  8. idealny zestaw na zbliżające się święta:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Spódniczka jest rewelacyjna, zakochałam się w niej normalnie <3
    Super wyglądasz !

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznie:) Bluzeczka i spódniczka cudnie połyskują!

    OdpowiedzUsuń
  11. Nic dodać ,nic ująć!!!
    Pięknie od okularów przez fryzurę,spódnicę aż po buciki!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. I agree using the author that individuals need to discuss the knowledge we gain!
    online android games

    OdpowiedzUsuń

© Tiny Property - Wszelkie prawa zastrzeżone / Design: Zatrzymujacczas.pl