zebra

Ale miałam wielką ochotę już coś dodać! Okres zimowy jest niesamowicie ciężki w kwestii blogowania, szczególnie kiedy pracuje się do 17-18, a ciemno robi się już po 15. Źle przeżywam to, że tak się tego nie da pogodzić - pewnie dlatego, że to moja pierwsza zima tutaj, z Wami. 
Do sedna: futro w motyw zebry gra tu zdecydowanie pierwsze skrzypce. Kiedy zobaczyłam je na sklepowym wieszaku po raz pierwszy, od razu się zatrzymałam. Widok ceny zwalił mnie z nóg - ale o dziwo w pozytywnym znaczeniu! W każdym razie na tym tego dnia się skończyło, nie było czasu ani nastroju na mierzenie. Myślałam o nim i myślałam, aż tu nastał czas zniżek w H&M i tym sposobem kupiłam je w jeszcze lepszej cenie. Uwielbiam je, jestem zauroczona. Robi niemalże całą robotę. Reszta to klasyka w czarnej postaci.

futro, bransoletki - H&M
sukienka - no name
torebka - Manzana
kozaki - Allegro
naszyjnik, rękawiczki - Sinsay

P.S. na moim fanpagu tylko do jutra trwa konkurs, w którym do wygrania wybrany ciuch!














20 komentarzy:

  1. zakochalam sie w torebce i zegarku:)
    pozdrawiam:) http://berenikatestuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. naprawdę piękne to futro! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też muszę ponarzekać na tą pogodę... Ale Ty wyglądasz bardzo elegancko i kobieco :*

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajna stylizacja, ten łańcuszek wygląda niesamowicie!

    OdpowiedzUsuń
  5. w końcu nowy post ;) ;*
    futerko masz zabójcze ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow! Ładnie. Niesamowicie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne futerko wyglądasz cudownie zapraszam do mnie na nowości

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładnie Ci w tym zestawie + fajny zegarek :)

    Pozdrawiam
    The-Bigwig

    OdpowiedzUsuń
  9. Futerko jest boskie nie trzeba do niego dużej ilości kombinacji:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznie wyglądasz ! :)) zegarek wspaniały! ahhh dużo kosztował ? buziaki kochana :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuję!! :) no trochę kosztował... jakieś 580 zł, ale noszę go dzień w dzień już prawie półtora roku, więc można powiedzieć, że to nawet nie 1,50zł na dzień :D

      Usuń
  11. Pięknie!!! Bardzo bardzo kobieco i delikatnie:) Zegarek przecudny:)

    OdpowiedzUsuń
  12. pięknie wyglądasz!:)czy ta sukienka ma długi rękaw?mogłabyś wrzucić jakieś jej zdjęcie?bardzo mi się podoba jest dopasowana i ładnie leży a ja uwielbiam takie zwykłe małe czarne;):)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

© Tiny Property - Wszelkie prawa zastrzeżone / Design: Zatrzymujacczas.pl