zestaw wigilijny

Dziś przychodzę do Was, aby pokazać mój zestaw z wigilii. Do ostatniej chwili nie do końca wiedziałam co założę, ale wizyta kuriera w wigilijne południe rozwiała moje wątpliwości. To, co mam na sobie to m.in. to, co w tej paczuszce znalazłam. Spódniczka jest fantastyczna, robi super wrażenie - jest taka sztywna i jakby gumowata, dzięki czemu pięknie się układa i cudnie 'sterczy'. Do tego body - moje pierwsze zresztą, które przypomniało mi jak komfortowo jest, kiedy nie trzeba poprawiać bluzki, aby nie wychodziła ze środka. Wyszło chyba dość kobieco, co sądzicie? Czy Wasze święta mijają równie przyjemnie i rodzinnie jak moje? :)
                                                                 spódniczka, body - X-moda











17 komentarzy:

  1. spódniczka jest śliczna <3

    ps. zapraszam na nowego posta:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale cudowna choinka <3
    świetny zestaw ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. cudny pościk, pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sliczne wyglądasz :) Wesolych Swiat :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta spódnica jest genialna! 2 tygodnie temu kupiłam taką całą srebrną. Musisz tylko uważać, bo jest klejona, a nie szyta. Lepiej pociągnij nitką ją trochę. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. kochana wyglądasz pięknie i ta spódniczka

    Wesołych Świąt
    zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawa spódniczka i body, a choinka z piórkami - świetna. Ja również darzę Cię wielką sympatią, dziękuję za miłe słowa :*

    OdpowiedzUsuń
  8. pięknie pod każdym względem:)

    OdpowiedzUsuń
  9. spódniczka jest świetna:) a choinka ślicznie ubrana:)

    OdpowiedzUsuń
  10. prosto i z klasą:)

    śliczne:)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczna jest ta spódniczka :D podoba mi się połączenie jej z taką bluzką :) wyglądasz olśniewająco Kochana <3

    OdpowiedzUsuń

© Tiny Property - Wszelkie prawa zastrzeżone / Design: Zatrzymujacczas.pl