beige&black / konkurs / wishlista

Zima zawitała u nas chyba na dobre. Jestem strasznym zmarzluchem, dlatego ciepły płaszcz z kapturem i rękawiczki towarzyszą mi teraz bez przerwy. Mam dla Was jeszcze jednak zestaw, kiedy pogoda była dla nas, zmarzluchów, bardziej łaskawa i pozwoliła mi się nawet chwilowo do zdjęć 'wyletnić' pozbywając się płaszcza. Ten zestaw 'zainicjowały' buty, które mam na sobie. Jakoś tak wyszło, że tym razem to do nich została dobrana reszta, a nie na odwrót jak zazwyczaj. W zasadzie to nie kwestia tego, że 'jakoś tak wyszło' tylko tego, że tak mi się podobają i miałam ochotę je włożyć. :)

Na końcu moja mała wishlista ze znanego Wam pewnie wszystkim sklepu - Sheinside. Czaję się na jakieś pierwsze zamówienie stamtąd. Z tego, co wiem, sklep ma same dobre opinie. Polecacie zakupy w nim? Ja zrobiłam zestawienie okryć wierzchnich - dla wszystkich z miłą chęcią znalazłabym miejsce w swojej szafie...

Zapraszam Was również na trwający na moim fanpagu konkurs, w którym do wygrania 1 z 3 włoskich sukienek!

buty - Labotti
spódnica - wikula-kp
body - X-moda











Pora na wishlistę : (doradźcie - co wybrać?)
12




3, 4



4, 5


6, 7




33 komentarze:

  1. 4,5 te dwa płaszcze sa rewelcyjne ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. 4,5 te dwa płaszcze sa rewelcyjne ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny zestaw, a te buciki to istne cudo !<3

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny zestaw! połączenie kolorów idealne.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale Ty ślicznie wyglądasz! Nudna jestem ale nie było jeszcze tak żeby mi się Twoja stylizacja nie spodobała!

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny ubiór :) obserwuję :) a co do sklepu, to rzeczywiście weszłam na stronę i super ciuchy mają :)
    paullista.blogspot.com
    pami-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. 3,4 piekny stylizacja boooska pozdrawiam paulina derra :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna wishlista. Też bym przygarnęła kilka egzemplarzy...
    A Twoje butki cudowne.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyglądasz ślicznie!
    W kwestii doradztwa to 4,5 :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie wyglądasz a 5 jest boska ;)
    http://indiesan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. 1 . meega elegancki a zarazem klasyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Stylizacja podoba mi się w całości :) nie wymieniła bym w niej nic :)

    A co do zamówienia to 1 i 5.

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna narzutka, bluzka i buty! Jeśli chodzi o Sheinside, rzeczywisty wygląd danej rzeczy może się troszkę różnić od zdjęć, często w ubraniach wystają brzydkie nitki i trzeba uważać na rozmiary :)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetnie wyglądasz :) szpilki są boskie a z płaszczyków wybrałabym numer 5 :) świetny jest :)

    OdpowiedzUsuń
  15. super stroj ! ^^
    buty tym bardziej ;3

    http://chilloutandawesome.blogspot.com/

    obserwuję :)

    zapraszam :) wylosuję 5 blogów i wypiszę w następnym poście :)

    OdpowiedzUsuń
  16. na jakiej stronie znajdę kurtkę numer 4?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Numerki są podlinkowane, kliknij na '4' i włączy Ci się :)

      Usuń
  17. świetnie wyglądasz, dodajesz bardzo ładne stylizacje :)
    obserwuję, miło mi będzie, gdy się zrewanżujesz ;p

    http://spowiedz-na-blogu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Cześć piękna! c:

    Zapraszam Cię do brania udziału w konkursach na moim blogu. Teraz codziennie przez tydzień będą dodawane. Na razie do wygrania posty promocyjne, kosmetyki i torebka. Zachęcam Cię do wzięcia udziału. Buziaki!

    http://kierunkowy48.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. 1,4,6 rewelacja : * Kochana przepiękne zdjęcia ♥ . Jesteś śliczna ; )
    Zapraszam w wolnej chwili do siebie : http://spelniaj-swoje-marzenia.blogspot.com/ Obserwuję ♥ Pozdrawiam ; *

    OdpowiedzUsuń
  20. Ojej kochana dziękuje :*:*:* ale po Tobie też widać że jesteś bardzo sympatyczna:),pięknie wyglądasz,co tu dużo mówić:*:*

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetnie wyglądasz! masz cudowne nogi ;)

    OdpowiedzUsuń

© Tiny Property - Wszelkie prawa zastrzeżone / Design: Zatrzymujacczas.pl