furry

Kolorystycznie dziś jest bardzo klasycznie. Bez żadnej krzykliwej barwy, skupiłam się na szarości, czerni i bieli. Ważną rolę odgrywa tu komplet: czapka + szalik - myślę, że bez niego ten zestaw wiele by stracił. Istotną rzeczą jest też to, że po raz pierwszy pokazuję mój łup z zagranicznego sklepu. Nigdy dotąd tak naprawdę nie zamawiałam z niepolskich stron. Nie powiem, miałam pewne obawy - a to że paczka gdzieś w drodze zaginie i nie dotrze, albo dotrze ale po 2 miesiącach, a to że produkt okaże się w rzeczywistości zupełnie inny niż na zdjęciach... Ze strony Rosegal zamówiłam torebkę, którą widzicie poniżej. I co? Bardzo pozytywne zaskoczenie! Spójrzcie na jej zdjęcie na stronie - uważam, że w rzeczywistości wygląda wręcz znacznie lepiej! Nie wiem w jakim stopniu oddają to moje zdjęcia, ale naprawdę odnoszę takie wrażenie. W środku był złoty łańcuszek do dopięcia, który mam na poniższych zdjęciach - można wtedy nosić ją na ramieniu, ale jest i krótki paseczek do trzymania w dłoni. Przesyłka 'szła do mnie' 2 tygodnie. Myślę, że to całkiem względnie jak na tak długą podróż, jaką musiała przebyć. Wychodzi na to, że było to moje pierwsze, ale nie ostatnie zamówienie zza granicy. Obawiam się, że mój portfel nie jest z tego zadowolony... :)


torebka - klik
spodnie - Jona
rękawiczki - Mohito
buty - Centro
bluza, płaszczyk - no name
czapka, szalik - prezent











33 komentarze:

  1. Bardzo ładny, klasyczny zestaw. I rękawiczki jakoś przyciągnęły moją uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądasz świetnie w tych kolorach, a torebka rzeczywiście bardzo dobrze się prezentuje. W dodatku fajnie Cię widzieć w innej scenerii :)

    OdpowiedzUsuń
  3. idealny zestaw!
    zazdroszczę czapki ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękna stylizacja! buty mi się bardzo podobają i z chęcią zobaczyłabym takie u siebie :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna i idealnie dobrana stylizacja!
    Boska czapka i te buty.. ah nie cierpię Cię za nie! :)

    Pozdrawiam!
    Estera.

    / www.ilovefashionxo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. wszystko jest cudowne, ale torebka i buty jak dla mnie idealne!:)
    www.sandicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. szaro ale wcale nie buro :) całość super pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. torebka i rękawiczki są rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ostatnio strasznie kusi mnie taka fryzurka jaką masz :) zastanawiam się czybędzie dla mnie dobra :) bardzo ciekawy wpis z moimi ukochanymi kolorami :)

    OdpowiedzUsuń
  10. przepięknie <3333
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2014/01/brads-brads.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny ten zestaw zwłaszcza ten płaszczyk prosty bez udziwnień taki jaki lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny płaszcz. Całą stylizacja na plus.
    Podoba mi się twój blog, oraz stylizacje :)
    Obserwuję i chętnie będę zaglądać tutaj częściej.
    W wolnej chwili zapraszam do mnie, oraz do obserwowania jeśli Ci się spodoba.
    Choć ja dopiero zaczynam swoją przygodę z blogosferą.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale Ci pasuje taka czapka ! ;)
    Świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kocham Cię gwiazdeczko :*

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo ładny zestaw, świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo podoba mi sie tak zestaw ;) jest idealny na wiele okazji i kolory tez super. podoba mi sie to, ze dodajesz faktycznie zimowe zestawy, bo smiesza mnie panienki, ktore pozuja do zdjec w krotkich spodenkach i w szpileczkach, gdy jest 0 stopni na dworze ;) pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo udany zestaw, połączenie szarości , czerni i bieli zawsze się sprawdza. Torebka rzeczywiste lepiej wygląda u ciebie niż na ich stronie.
    Bardzo przypadła mi do gustu twój blog wiedz dodaję do obserwowanych , zapraszam też do siebie jeśli będziesz miała chwilkę.

    OdpowiedzUsuń
  18. cudnie wyglądasz, podoba mi się tu każdy detal :)

    OdpowiedzUsuń
  19. torebka i spodnie mega :)
    xgivemefive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Uroczo i za razem bardzo elegancko ;)
    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Za niedługo opublikuję recenzję z 2 wersjami tych szczotek, ale tak nawiasem, to rewelacyjna szczotka :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Idealny zestaw na każdą okazję :)

    Zapraszam również do mnie:
    http://minimalist-kate.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Rzeczywiście torebka wygląda na świetnie wykonaną ;) i dosyć często zamawiam na zagranicznych stronach ale rzadko kiedy zakupy przynosiły mi zawód ;)

    Całość bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Podoba mi się bardzo bardzo bardzo:) świetne buty:)

    OdpowiedzUsuń

© Tiny Property - Wszelkie prawa zastrzeżone / Design: Zatrzymujacczas.pl