mieszanka niewybuchowa

Kratka i zebra? Myślę, że to połączenie zdecydowanie nie należy do tych oczywistych i przeciętnych, stąd też taki tytuł tego posta. Nie ja jedna podjęłam się połączenia ze sobą dwóch bardzo odmiennych wzorów, dlatego też nie uznawajmy tego za mieszankę wybuchową. Na pewno wiele z Was lubi mnie w wersji dziewczęcej, kobiecej czy eleganckiej, ale mam nadzieję, że znajdą się i zwolennicy takiego, bardziej oryginalnego wydania. Czasem chce się troszkę pokombinować. 
A tak z innej beczki - ostatnio pokazywałam Wam mój nowy, pierwszy zakup z zagranicznego sklepu. Ta pomyślna transakcja zachęciła mnie do zapoznania się z asortymentem większej ilości internetowych sklepów zagranicznych i tak też trafiłam na LovelyShoes. Calutki wczorajszy wieczór przeglądałam, co mają w swojej ofercie - niżej zamieszczam swoją wishlistę. Skupiłam się na botkach, choć mają też piękne czółenka. Chętnie zamówiłabym wszystkie, ale zachowajmy trochę rozsądku... Dlatego proszę, doradźcie. Które Wy byście wybrali? 

spodnie - wikula-kp
futro - h&m
torebka - Manzana










A teraz wspomniana w notce wishlista:
(Koniecznie doradźcie mi, które wybrać!)


 klik

 klik






33 komentarze:

  1. te ostatnie buty są rewelacyjne! Bardzo ładna stylizacja, pozdrawiam Ala;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli chodzi o te buty najbardziej podobają mi się 1 , 6 i ostatnie
    Niby można byłoby powiedzieć, że nie pasuje zebra i krata , a jwdnak czasem skrajności razem wyglądają super - Udowodniłaś to :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądasz bardzo potężnie w tej stylizacji, dodaje Ci ona z 7 kg. Jestem na nie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaa to to akurat zdecydowanie prawda - to futro głównie 'robi' coś takiego. Ale jakoś się tym nie przejmuję :)

      Usuń
  4. ciekawe połączenie kraty i zeberki:) interesujące:) Podoba mi się;)


    Zapraszam do wzięcia udziału w moim drugim rozdaniu:) Tym razem do wygrania bransoletka hand made! http://glammadz.blogspot.com/2014/01/rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam Twoje futro! :) i koszule tez :) calosc swietna!

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam Twoje futr! Koszule tez :) calosc super! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie wyglądasz ♥ Jestem fanką takich futerek ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Udana stylizacja, choć nie przepadam za tego typu obuwiem ;) Futerko za to śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  9. Karolina, włosy farbujesz u fryzjera, czy sama? mogłabyś zdradzić taką świetną farbę do włosów! cudownie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Farbuję na własną rękę - ostatnim razem robiła mi koleżanka z siostrą. Wtedy nakładałyśmy farbę Wella Koleston 12/1, wcześniej natomiast cały czas używałam Matrixa. Ogólnie wciąż próbuję i poszukuję. Tym razem dla odmiany pójdę prawdopodobnie do fryzjera i będę mieć na głowie pewnie znów inną firmę - niedługo zobaczymy co z tego wyjdzie, bo już mam spore odrosty. Dziękuję bardzo! :)

      Usuń
  10. super look :) świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ŁADNIE :))

    buty numer 1 :)

    zapraszam do mnie na konkursy na blogu i facebooku :))))

    OdpowiedzUsuń
  12. Buty,torebka,koszula ,śliczności :)Czarne buty ze zdjęcia 13 gdzie można je nabyć ??

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny akcent kratki :) wszystko super ze sobą gra :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wyglądasz nietuzinkowo! A to się naprawdę chwiali :) Pozdrawiam weekendowo! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetne są te przedostanie brązowe botki !:)

    OdpowiedzUsuń
  16. super wyglądasz:) śliczne to futerko:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Lubię Twoją zabawę modą! Buty pierwsze, czwarte i szóste są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  18. idealna jak zawsze:D
    https://www.facebook.com/RozaliasFashion?ref=hl

    OdpowiedzUsuń
  19. wyglądasz mega superowo pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne zdjęcia! :D
    zapraszam do mnie, może zaobserwujemy siebie?
    http://locastrica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. super!!
    pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  22. piekne zdjecia! bardzo podoba mi sie twój nagłówek jest rewelacyjny!
    pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Według mnie wyglądasz świetnie w takiej wersji, dodaje Ci mega pazura :) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  24. ślicznie ;) świetne buty ;) jeżeli chodzi o wybór to kup te 1 bordowe są śliczne i zapraszam serdecznie do mnie na bloga ;) http://mademoiselleevelina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. czerwona szminka pasuje do Ciebie idealnie <3

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny zestaw!! wszystko mi się tutaj podoba :) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń

© Tiny Property - Wszelkie prawa zastrzeżone / Design: Zatrzymujacczas.pl