new in

Dziś dla odmiany, zamiast stylizacji, chciałabym Wam pokazać kilka nowości z minionego tygodnia. Dajcie znać po obejrzeniu, co Wam najbardziej wpadło w oko. Buziaki, miłego weekendu!


Co prawda nie pora na szpilki, ale... no spójrzcie na nie. Wyglądają mega elegancko i rasowo. Czyż nie są boskie? :D



Te botki mieliście już okazję zobaczyć w ostatnim poście. Uwielbiam je!

Te koturny z pewnością posłużą mi nie raz. Są bardzo uniwersalne, a co więcej - jak to koturny zazwyczaj - WYGODNE!

Tego typu botki podobały mi się już od jakiegoś czasu. Jak miło, że w końcu je mam. Kupiłam je na stronie czasnabuty. (Ostatnimi czasy stałam się straszną butomaniaczką, co kiedyś mnie zupełnie nie dotyczyło.)

O poniższym sweterku wspominałam już co nieco wczoraj na moim fanpagu. W rzeczywistości jest mega neonowy - idealny kolor na poprawę humoru w szary, zimny dzień jak i na chłodniejsze letnie wieczory.

Bordowe rurki z pikowanymi elementami. W rzeczywistości są ciemniejsze, typowo bordowe. Już dziś w nich śmigałam - nie byłabym sobą nie zakładając na siebie nowej rzeczy od razu po jej zakupie :)

A na koniec kosmetyczny deser.
NewVitaLash - ekstremalnie skoncentrowana odżywka do rzęs. Zawiera składniki aktywne, które stymulują wzrost rzęs i odbudowują ich strukturę. Używałam już kiedyś tego typu produktu i co do skuteczności jestem spokojna, bo wiem, że potrafi to zdziałać cuda. Myślę, że ta odżywka o pojemności 4,5 ml starczy mi naprawdę na baaardzo długo, pewnie zdecydowanie więcej niż pół roku. Tym bardziej się cieszę, bo oznacza to, że w wakacje będę mogła się cieszyć 'firankami'. Jeżeli macie ochotę poczytać więcej o tym produkcie, zapraszam tutaj. Za jakiś czas zrobię dla Was odrębny post tylko na jego temat, jak już będę mogła się pochwalić efektami. 

17 komentarzy:

  1. Świetne zakupy ! ;) Najbardziej podobają mi się beżowe botki, są piękne ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. szpilki z pierwszego zdjęcia oszałamiające:) idealne na imprezę :) pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Super nowości! Najbardziej podobają mi się botki cut out. Też mi się marzą;)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne nowości;)! Szpilki są piękne:)


    zapraszam do na nowy post!:)
    http://glammadz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Udane zakupy, masz bardzo dobry gust do butów

    http://milky-wey.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana nie przedadzaj:P , butki są boskie co tu duzo mowic:* czekamy na kolejne stylówki z nimi:*:*:*

    OdpowiedzUsuń
  7. Czarne notki z wycięciami są moim must have! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Drugie botki, cudowne! <3 Idealny kolor!

    OdpowiedzUsuń
  9. pierwsze buty są prześliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne rzeczy ♥

    http://emyniaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. super nowości <3
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2014/01/klimatycznie.html

    OdpowiedzUsuń
  12. botki są cudowne <3

    ps. zapraszam na nowego posta

    OdpowiedzUsuń
  13. Chyba najbardziej podobają mi się koturny. Sama nie dawno podobne kupiłam. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. szpilki i botki forever! ;D

    OdpowiedzUsuń

© Tiny Property - Wszelkie prawa zastrzeżone / Design: Zatrzymujacczas.pl