pikowane bordo

Codzienna, wygodna stylizacja z przewagą ciemnych, stonowanych kolorów. Takie są najlepsze na taką pluchę na dworze, jaka panuje. Prsto i wygodnie - w sam raz na poranne skrobanie szyb samochodu (co chyba wszyscy 'uwielbiamy'). W poniższym zestawie mam na sobie bordowe woskowane rurki kupione w sklepie JONA, czarne botki z wycięciami kupione w czasnabuty i marmurkową jeansową koszulę. Te buciki są z pewnością lepsze na wiosnę/jesień, ale w stópki nie zmarzłam - nawet nie miałam kiedy, bo na pewno nie idąc kilka kroków z domu do auta i z auta do pracy. Tak czy siak - zimo odejdź już. :)
Tymczasem Was zapraszam do oglądania zdjęć, których jest dziś całkiem sporo. Buziak!

buty - czasnabuty
spodnie - JONA
koszula - Sinsay
pierścionek - Aldo
torebka - F&F
















30 komentarzy:

  1. Spodnie są genialne!! Z chęcią bym takie przygarnęła:) No i Ty jak zawsze perfekcyjna i śliczna.

    OdpowiedzUsuń
  2. takie stylizacje pasują do Ciebie najbardziej ;*:)

    wyglądasz świetnie ;)!

    OdpowiedzUsuń
  3. nie wiem czemu ale kolor bordowy i print panterki bardzo do Ciebie pasują:) świetnie wyglądasz:) przedostatnie zdjęcie jest mega!

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna koszula, idealnie pasuje do tych bordowych spodni! Wyglądasz pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. swietna stylizacja

    http://iamemilia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. nie sądziłam, że te buciki mogą tak świetnie wyglądać :))) uwielbiam do Ciebie zaglądać, każda stylizacja ma w sobie 'to coś' :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ładne spodnie , podobają mi się :) a ty jak zawsze wyglądasz prześlicznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. boskie spodnie, całośc rewelacyjnie dobrana. pieknie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  9. te buty strasznie nie podobały m sie na początku, ale po dłuższym zastanowieniu stwierdzam, ze sa spoko:)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. ciekawa stylizacja:) bardzo ładna torebka:)
    www.pearismysize.blogspot.no

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie wyglądasz, ciekawe są te spodnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam pikowane wstawki! moje serce skradła też torba! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny set - bardzo mi się podoba. Tak jak lubię. Buty najlepsze <3

    Buziaki Śliczności :*

    OdpowiedzUsuń
  14. cudnie wyglądasz a skąd płaszczyk???

    widziałam te torebeczki bardzo mi sie podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  15. swietne spodnie <3
    stórj ogółem fajny
    zapraszam do mnie jesli masz ochotę : )
    http://nobody-noobody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. wyglądasz pięknie a twoja buźka jest taka śliczna świetna stylizacja kochana

    OdpowiedzUsuń
  17. gdzie pracujesz? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pracuję w biurze hurtowni kosmetycznej, w dziale obsługi sprzedaży internetowej ;)

      Usuń
  18. Jak dla mnie spodnie rewelacja! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. jak dawno kupiłaś tą koszule ? zastanawiam się czy jest jeszcze opcja, że zdołam ją kupić :) Pięknie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam ją ze 2 miesiące temu, ale całkiem niedawno widziałam je tam jeszcze i to przecenione, także myślę, że jest opcja :) Dziękuję bardzo!

      Usuń
  20. najbardziej podoba mi się ten płaszczyk;)

    http://whateverubelieve.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. świetny look:) jak najbardziej w moim stylu ! ale Ty jesteś śliczna :))

    OdpowiedzUsuń
  22. Pięknie wyglądasz! Masz cudowne włosy :)!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

© Tiny Property - Wszelkie prawa zastrzeżone / Design: Zatrzymujacczas.pl