szaro (nie)buro

Są takie zestawy, które dają kobiecie poczucie bycia zadbaną, wyróżniającą się z tłumu czy dopracowaną w każdym detalu. Są też takie, które dają poczucia bycia kobiecą i są to szczególnie te, w których nogi zakończone są tym specyficznym obuwiem, dodającym nie tylko centymetrów (tych wzwyż, nie wszerz!), ale i przede wszystkim mnóstwo seksapilu. Jakie to proste... Byłabym przeszczęśliwa, gdyby wszystkie szpilki były tak wygodne jak te - spokojnie można w nich iść na spacer. Dlaczego taka para trafia się raz na jakieś 30 zakupionych par?

spódnica - bbnb
buty - perfect_styl
naszyjnik - Sinsay
koszula - no name













44 komentarze:

  1. Rewelacyjny zestaw - kwintesencja kobiecości :) Spódniczka rewelacja <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. I słusznie! Bo wczoraj i dziś czuć w powietrzu jakby była blisko :P

      Usuń
  3. przepięknie wyglądasz ! boska spódniczka <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny zestaw. Piękna spódnica. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. pięknie wyglądasz, koszula jest mega!:)

    http://takbardzokosmetycznie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też mam jedną parę szpilek, które są mega wygodne. Przetańczyłam w nich całe wesele i poprawiny następnego dnia i w ogóle mnie nie bolały stopy :) Genialne są, a kupiłam je na wyprzedaży w New Looku chyba za 90 zł :)
    Nie wiem co podoba mi się bardziej- czy stylizacja, czy Twoja fryzurka. Chciałam jakiś czas temu zrobić sobie podobną, ale jednak się nie odważyłam :)
    Przejrzałam resztę postów i bardzo mi się tu spodobało, także dodaję do obserwowanych i czekam niecierpliwie na nowy post :)

    _____________________________________
    Pozdrawiam,
    http://ettelienne.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, jak pięknie, szczególnie spódnica - bardzo oryginalna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna spódniczka :)
    wspaniałe stylizacje :):)
    keepfitandbebeauty.blogspot.com/
    pozdrawiam Ola:)

    OdpowiedzUsuń
  9. kochana koszula spódniczka w serduszka <3 buciki wyglądasz słodziutko
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Cały zestaw urzekający, ale numerem jeden jest ta piękna spódnica <3

    OdpowiedzUsuń
  11. szczególnie oczarowała mnie biżuteria :)

    (i tytuł :P)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczna !!
    http://rozaliafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Jesteś śliczna! Boska spódnica i naszyjnik.Świetny blog ; )
    Z chęcią dodałam do obserwujących i zapraszam do mnie;*
    http://blummm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładnie wyglądasz elegancko i z klasą:) Ja ostatnio kupiłam najbardziej niewygodne szpilki w życiu:)To fakt ciężko dostać wygodne szpilki w których można spokojnie chodzić:)

    OdpowiedzUsuń
  15. jestem zachwycona bluzką jak i spódnicą, świetnie !

    OdpowiedzUsuń
  16. Ślicznie wyglądasz w czerni:)

    OdpowiedzUsuń
  17. ślicznie wyglądasz :) koszula jest boska :)

    OdpowiedzUsuń
  18. wow ten zestaw skradł moje serce;) wyglądasz prześlicznie a spódnica boska!:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepięknie,idealnie i nie wiem co jeszcze gwiazdo:*:*

    OdpowiedzUsuń
  20. Ślicznie wyglądasz, bardzo mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. świetna stylizacja! dobrze Ci w taki kolorze, a ta spódnica.. urocza! aż chciałoby się ją mieć w swojej szafie♥

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękna SESJA, BARDZO WYRAFINOWANY LOOK :) buziaki i wszystkiego dobrego w Nowym Roku :*

    OdpowiedzUsuń
  23. pieknie wygladasz , ale czy nie zmarzłaś? :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Kochana wyglądasz prześlicznie - kobieco z klasą!!!
    W szarościach Ci pięknie a spódnica mnie zachwyciła :)

    OdpowiedzUsuń
  25. OMG ta koszulę skradłabym Ci bez namysłu :P jest po prostu idealna ! znalazłaś idealne Cudo <3

    pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny look! Świetna spódniczka!. A wiadomo, że ładnemu we wszystkim ładnie. Nie ważne w jakiej stylizacji. W każdej jest Ci dobrze. Pozdrawiam ciepło ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Spódniczka bardzo ładna :)

    Trzymaj się :*

    OdpowiedzUsuń
  28. Hi girl! You have a nice blog and beautiful photo)

    Lets follow each other on GFC or/and G+? Write me if you agree)

    WELCOM TO THE WORLD OF FASHION, DIY AND TRAVEL!)

    WWW.CENTRALSTREET.COM

    OdpowiedzUsuń
  29. ładny nagłówek :) ładnie Ci w tych okularkach :) a spódnica z zestawu jest rewelacyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetnie wyglądasz, a serduszka są przeurocze!

    OdpowiedzUsuń
  31. masz piekne włosy :)uroczo wygladasz:)

    OdpowiedzUsuń
  32. co robisz, że masz tak ładną cere?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmmm, czy ja wiem czy taką ładną? Daleko jej do gładkości pupci bobasa :D nie no nie mam szczególnie na co narzekać, ale i wyjątkowo mocno nie dbam o nią - pilnuję po prostu, żeby była nawilżona - rano i wieczorem krem i to tyle. Ostatnimi czasy myję ją mydłem do ciała, przez co mam trochę wyrzuty sumienia, ale tak mi wygodniej. :)

      Usuń
    2. jest ładna, jest:)
      a masz/miałaś z nią kiedykolwiek jakiekolwiek problemy?

      Usuń
    3. Jakichś szczególnych nie. Irytują mnie wągry, które chyba niestety ma każdy, czasem pojawi się jakiś mały zaskórnik. Na szczęście moja skóra nie ma skłonności do przetłuszczania się i świecenia. Nie mam cery perfekcyjnej, a zdarzają się takie osoby - może z jedna na sto. W kążym razie narzekać nie mam prawa. Buziak! ;)

      Usuń
  33. przesliczny zestaw - fantastyczna bluzka <3

    OdpowiedzUsuń
  34. Uroczo wyglądasz :) koszula jest przegenialna:) ma świetny kolor :) buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  35. spódniczka jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń

© Tiny Property - Wszelkie prawa zastrzeżone / Design: Zatrzymujacczas.pl