tęsknota za wiosną

O ile latem krzykliwe kolory swobodnie łączymy z innymi krzykliwymi, to zimą neonowy element widzę jedynie w połączeniu ze stonowaną resztą. Do czerni neony wyglądają wybitnie dobrze. Wyobraźcie sobie ten zestaw bez sweterka, który mam na sobie. Byłoby z pewnością dość smutno (choć ogólnie uwielbiam zestawy total black). Ten żółty kolor tak niesamowicie ożywił i rozświetlił ten look, że aż jakoś tak radośnie to wszystko wygląda. W połączeniu z błękitnym niebem i świecącym pięknie słońcem, budzi się we mnie wielka tęsknota za wiosną. Oby przyszła do nas jak najszybciej.

A wracając do samego sweterka - to nowy łup od Sammydress. Widzieliście już go w poprzednim poście "New in", a dziś widać go dobrze w całości. To było moje pierwsze zamówienie z tego sklepu. Szło do mnie około 2 tygodni, także całkiem w porządku. Dodatkowo, zamawiając na tej stronie, możemy liczyć na darmową wysyłkę, którą oferują. A że rzeczy mają w bardzo przystępnych cenach (bo np. ładną sukienkę można dostać nawet za niecałe $8), to myślę, że warto.

sweterek - klik
buty - perfect_styl
torebka - Rosegal
koszula - no name
spodnie - C&A










34 komentarze:

  1. ślicznie wyglądasz:)
    obserwujemy? ja już;3

    OdpowiedzUsuń
  2. no ten sweter to strzał w dyche ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny zestaw. Neon świetnie rozświetlił cały zestaw:)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny sweter, maszą mi się takie koturny jakie masz

    zapraszam do mnie http://iamemilia.blogspot.com/ ( obserwuje i licze na to samo)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie wyglądasz :) wspaniale dobrane kolory:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie ;) tak wiosennie ciepło ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny zestaw, podoba mi się to połączenie kolorów. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny look :) skórzane spodnie z tą neonową narzutką świetnie się komponują :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna koszula! Też lubię rzeczy od sammydress, są niesamowicie tanie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochana wyglądasz ślicznie :) Cieszę się, że nie zamarzłaś robiąc zdjęcia :) Ja ledwo daję radę rozpiąć kurtkę czy płaszcz. Wiosna nadciągaj!

    Buziaki,
    Daria :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Tak też by się już Wiosna przydała, bo ciągle ta pogoda nie jest zdecydowana ; ( Prześliczna stylizacja ; ) Piękny żółty sweterek ; ) Śliczne buty : ) Zapraszam do siebie : http://spelniaj-swoje-marzenia.blogspot.com/ Obserwuję : * Pozdrawiam Serdecznie : )

    OdpowiedzUsuń
  12. buty<3 spodnie <3 sweeeterek<3 wszystko super!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. cudowny jest ten sweterek <3! bardzo fajnie wszystko dobrałaś ;*

    OdpowiedzUsuń
  14. cudowny jest ten sweterek <3! bardzo fajnie wszystko dobrałaś ;*

    OdpowiedzUsuń
  15. świetnie ~!

    super ożywia ten kardigan :)))

    zapraszam do mnie na konkursy ! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. SUPER STYLIZACJA I BUTKI CUDNE <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Nikt inny nie wygląda tak ślicznie w neonach jak Ty!

    OdpowiedzUsuń
  18. Super! Sweterek ma niesamowicie energetyzujący kolor!

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczny zestaw :) Super wyglądasz ;)
    Zapraszam : http://pp-popolsku.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Pięknie wyglądasz ;)
    ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
    http://emyniaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. pieknie wygladasz w tym kolorze! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. ogolnie stylizacja moze byc, ale plis sciagnij te okulary, bo wygladasz jakbys miala 40 na karku jak nie lepiej!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah, a to dziwne, bo kiedy idę do sklepu kupić alkohol - czy to w tych okularach czy też bez - to pytają mnie o dowód :) Niestety nie zamierzam brać sobie do serca Twojej rady, bo ja bardzo je lubię i dają mi możliwość małego urozmaicenia wyglądu przy zakładaniu ich raz na jakiś czas.

      Usuń
  23. Jak mialam 20 lat rowniez pytano mnie o dowod...nic w tym szczegolnego. A co do okularow, to rzeczywiscie masz racje - naprawde swietnie urozmaicaja wszelkie stylizacje...pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne - to pytanie o dowód uważam za normalne jak najbardziej, chodziło mi tylko o udowodnienie koleżance powyżej, że osoby, które mnie o ten dowód pytają, raczej nie podzielają również jej zdania (co do tego, że wyglądam na 40 lat lub więcej:)). Pozdrawiam również

      Usuń
  24. Ale oba te posty pisala jedna i ta sama osoba, czyli ja....kazdy ma swoje zdanie i co wiecej - prawo, zeby je wypowiedziec. to, ze mnie nie podoba sie jak wygladasz w tych okularach nie oznacza, ze innym musi sie to rowniez nie podobac...wedle zasady co kto lubi...pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba że tak - przez to, że napisałaś ten drugi komentarz jako osobny, a nie jako odpowiedź, nie skojarzyłam. Jasne, że każdy ma prawo do wyrażenia swojego zdania, jak najbardziej. Dlatego się nie obrażam ani nic w tym stylu, bo to przecież dobrze jak ludzie mają ochotę się udzielać na moim blogu. Mimo wszystko moja opinia na ten temat jest inna i Twój komentarz jej nie zmienił, ale to raczej dobrze. Nie można aż tak łatwo dawać ludziom wpływać na siebie, bo by się zatraciło swoje 'ja' :)

      Usuń
  25. wow! I jeszcze raz wow!<3
    całość jest po prostu idealna!<3
    :)

    OdpowiedzUsuń

© Tiny Property - Wszelkie prawa zastrzeżone / Design: Zatrzymujacczas.pl