czarno na białym

Jestem! Szczerze to... tęskniłam. Zaledwie przez tydzień nic nie dodawałam, a konkretnie czułam jak czegoś mi brakuje. Mam nadzieję, że nieprędko przede mną kolejna taka choćby tygodniowa przerwa.

Kto obserwuje mojego fanpage'a, z pewnością widział już tę sukienkę, bo od razu po złożeniu zamówienia, pokazywałam ją tam. Jakoś od razu wpadła mi w oko. Jednak kiedy ją zobaczyłam na żywo, zauroczyła mnie jeszcze bardziej. Jest elastyczna, a przy tym nie cienka i prześwitująca - materiał jest taki zbity. Co więcej, czarne wzory są nieco odstające i... 'meszkowate', czego nie widać, a czuć pod palcem. Niby żaden z niej hit sezonu, a myślę, że ciężko nie zwrócić na nią uwagi. Ten zestaw tworzy w zasadzie ona sama - odpuściłam sobie nawet założenie jakiegokolwiek naszyjnika, bo mogłoby to nie wyglądać dobrze przy tak gęstym wzorze.

sukienka - Vubu
torebka - allegro
buty - perfect_styl










28 komentarzy:

  1. sukienka jest cudowna, a Ty idealnie ją zestawiłaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ślicznie wyglądasz! buty wyglądają na mega wygodne:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna sukienka , ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczniutka ta sukienka i świetnie pasują do niej buty :*
    a zegarek jest prześliczny... musiałaś wymarznąć do tych zdjęć :>

    I czekam na następny post tylko szkoda ,że będzie dopiero za tydzień :c

    Zapraszam : http://wana-wanaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. sukienka jest rewelacyjna :)
    a co do twoich włosów to hm.. chce taką fryzurkę :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiem co to za tkanina. Ma bardzo ciekawą fakturę. Moja mama miała kiedyś bluzeczkę z takiej właśnie tkaniny:)
    Sukienka jest niesamowita!! Pięknie w niej wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna stylizacja chociaż koturn w butach jak dla mnie za wysoki :)
    pozdrawiam
    paullista.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. zastanawiałam się nad kupnem tej sukienki i przyznam że mnie przekonałaś jest piękna:)
    ślicznie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Sukienka jest cudowna :) ma bardzo ciekawy wzór i wycięcie z tyłu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Sukienkę masz zniewalającą a biżuteria jest piękna ! :) miło mi ;) buziaki ! :*

    OdpowiedzUsuń
  11. cudnie ci w tej sukience
    http://indiesan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. prześliczna jest ta sukienka;]

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny look :) bardzo fajnie wygladasz :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo pasuje do Ciebie ta sukienka, mnie jednak urzekły buciki ;) Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  15. torebka cudo, pięknie wyglądasz :*

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczna sukienka i piękny zegarek *.* W ogóle śliczne zdjęcia! Bardzo dobrze dobrałaś biżuterię do sukienki ;)))

    Chciałam Cię poinformować, że zostałaś nominowana do Versatile Blogger Award,więcej szczegółów na moim blogu: http://la-vie-est-cruelle.blogspot.com/2014/02/versatile-blogger-award.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna sukienka ! Lubię takie wzory:)
    Bardzo fajny blog więc dołączam do grona obserwatorów :)
    W wolnej chwili zapraszam do mnie ! :)
    Pozdrawiam serdecznie
    Sylwetta

    OdpowiedzUsuń
  18. sukienka powaliła mnie na kolana jest wspaniała <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo podoba mi się ta sukienka, masz boską figurę:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wyglądasz nieziemsko ;) Sukienka jest piękna ;)
    Pozdrawiam :)
    Pozytywna28

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczna fryzura!!
    Sukienka jest bardzo ładna :) Przyciąga wzrok :)
    Ślicznotka z Wrocławia? ;)
    obserwuję:*
    http://vogueswing.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Wyglądasz pięknie w tej sukience :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetna sukienka i buty!:)

    OdpowiedzUsuń

© Tiny Property - Wszelkie prawa zastrzeżone / Design: Zatrzymujacczas.pl