gray simple dress

To, co dziś tu prezentuję nie jest z pewnością niczym odkrywczym ani wymyślnym. Ta sukienka jednak przekonała mnie do tego, że warto zainwestować w kilka prostych rzeczy, o klasycznych krojach, ale przede wszystkim o znakomitej jakości. Tego typu rozkloszowane sukienki można znaleźć na Allegro w śmiesznie niskich cenach, które kuszą i zwodzą. Często sama daję się tak 'nabrać' i myślę 'po co przepłacać', no i kupuję tańszy odpowiednik danej rzeczy. Najczęściej jednak zadowolenie z niej jest znikome i nie robi ona na żywo szczególnego wrażenia. Ta sukienka z poniższych zdjęć natomiast mimo swojej prostoty naprawdę powala. Kiedy miałam ją wczoraj na sobie, usłyszałam mnóstwo komplementów, mimo że jest przecież w bardzo popularnym kroju. Świetnie leży, jest idealnie dopasowana, skrojona, a dotykając ten materiał od razu czuć, że to inwestycja na dłuuugie lata. Już wiem, że na pewno zawsze będę ją chętnie zakładać.

Jeżeli któraś z Was miałaby ochotę sobie taką sprawić (jest też w wersji soczyście czerwonej, która też chodzi mi po głowie - byłaby idealna na walentynkową kolację...), zachęcam do powołania się przy składaniu zamówienia na mojego bloga - macie wówczas zagwarantowaną niespodziankę - ciekawy i praktyczny gratis dołożony do paczki. :)

sukienka - Kamanios
torebka - Manzana
buty - Centro
szalik - Distribution4you

paznokcie - Ania Michalik













34 komentarze:

  1. sukienka jest śliczna. Bardzo ładnie Ci w tej fryzurze!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna sukienka, kolor i krój są świetne :) chciałabym mieć taką w swojej kolekcji :)

    __________________________________________
    Pozdrawiam,
    http://ettelienne.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. oo zafarbowałaś się ;*
    możesz mi odesłać kiece!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniała ta sukienka! Piękne zdjęcia :)

    http://sylwiaa-m.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna stylizacja :) zapraszam na mojego bloga n KONKURS do wygrania 2 pary butów elegnackich rozmiar 40 :)
    paullista.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. sukienka genialna ! zresztą cała stylizacja mi się bardzo podoba

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz piękne włoski rewelacyjnie Ci w nich. Ale śliczna sukienka genialna:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna sukienka! :) Bardzo ładnie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie wyglądasz, zresztą jak zawsze :)

    Zapraszam serdecznie do siebie, miło będzie jak wpadniesz.
    letmelook.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznie wyglądasz, zresztą jak zawsze :)

    Zapraszam serdecznie do siebie, miło będzie jak wpadniesz.
    letmelook.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. świetna sukienka, stylizacja bardzo fajna :)

    http://spowiedz-na-blogu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna sukienka :) Bardzo ładnie wyglądasz
    Zapraszam na nowy post ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. przecudowna sukienka ;* obserwuje
    http://ilonazakrzewska.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  14. Genialny styl! :) Świetna fryzura - dodaje elegancji :)
    Tymczasem zapraszam do siebie www.devooted.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Rewelacyjnie wyglądasz w ten sukience kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  16. pięknie wyglądasz:) a sukienka jest śliczna:)

    OdpowiedzUsuń
  17. pięknie wyglądasz w tej sukience ! :*

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. A ja mam pytanko, jak jest z jakością torebek Manzana? Jesteś z nich zadowolona?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak najbardziej - do firmy Manzana mam 100% zaufanie, zresztą to nasza polska marka i produkcja. Ta ze zdjęć już stała się moją ulubienicą - niby mała, a jednocześnie na tyle pojemna, że spokojnie mieści się portfel, klucze, telefon, kanapka do pracy itp. :)

      Usuń
    2. Super, dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam :)

      Usuń
  19. Hej, wiem, że prowadzisz bloga odnośnie stroju, ale może dopełnieniem Twoich stylizacji mogły by być ciekawie pomalowane paznokcie? Mam 15 lat i prowadzę bloga właśnie z różnymi wzorkami na paznokcie. Jeżeli miałabyś czas zerknij na nie. Jeśli coś Ci się spodoba, zapraszam do obserwowania strony i wspomnienia o niej u siebie na blogu. http://malgosiek.blogspot.com/ to do niczego Cię nie zmusza, przepraszam za spam, ale jestem młoda i bardzo mi zależy na tym, żeby ktoś się zainteresował tym co robię, na pewno się odwdzięczę w jakiś sposób. Przepraszam jeszcze raz za spam i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczna ta sukienka. Jakim aparatem robisz zdjęcia, bo świetnie wychodzą :)
    http://my-paradise320.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. włosy masz obcięte na boba(przód dłuższy) czy na prosto?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę na boba, ale nie do końca, bo jest też dodatkowa asymetria - lewy przód mam krótki, prawy dłuższy. Nie dało się tego dobrze pokazać, bo strasznie wiało, dlatego te włosy tak wyglądają na tych zdjęciach ni w 5 ni w 10 :)

      Usuń
  22. Sukienka idealna dla Ciebie i rzeczywiście kusisz :*

    OdpowiedzUsuń

© Tiny Property - Wszelkie prawa zastrzeżone / Design: Zatrzymujacczas.pl