leopard cap

Patrzę na poniższe zdjęcia i przypomina mi się lato w pełni, soczyste upały, kiedy to siedząc na tym właśnie miejscu i grzejąc pupę na ciepłym kamieniu, odpoczywałam po kilkugodzinnym opalaniu i zajadałam z rodzinką lody na patyku czy popijałam z ukochanym ulubione żurawinowe piwko. No powiedzcie, czy nie jest tak, że latem wszystko wydaje się jakieś piękniejsze i przyjemniejsze? Te ostatnio częste na zewnątrz zapowiedzi bliskiej wiosny sprawiają, że na myśl o niej przebieram już nogami z niecierpliwości i zamiast o obecnej zimie, myślę już nad zakupem stroju kąpielowego. I sama ta myśl przyprawia mnie o dobry humor. :)

kurtka - RoseWholeSale
sukienka - wikula-kp
buty - Czasnabuty
czapka - Sinsay
torebka - Manzana

















31 komentarzy:

  1. Fantastyczne zestawienie... Kurteczka BOSKA :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna stylówka :) no ja też tęsnię za latem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne polaczenie! Przekochanego masz pieska !!! Mi tez sie marza cieple dni !;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna stylizacja , a zdjęcia wspaniałe ♥ .
    Zapraszam do siebie : http://spelniaj-swoje-marzenia.blogspot.com/ Obserwuję ; ) Pozdrawiam : *

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjnie wszystko dobrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rozmarzyłam się czytając Twoje letnie wspomnienia... Buty w dalszym ciągu mnie zachwycają. Polecasz je? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajnie wyglądasz, uwielbiam takie kurteczki. Co do pogody, to mnie też ta wiosenna aura bardzo cieszy i dodaje energii!

    Buziaki,
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też już pragnę lata <3
    Świetna kurteczka : )
    Zapraszam do mnie : http://fashionetki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny psiak ! :) super wyglądasz kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznie wyglądasz ;*
    Cudowne masz te butki ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Podoba mi się! A czapa rewelacyjna ; )

    OdpowiedzUsuń
  12. pieknie wygladasz, super czapeczka!

    OdpowiedzUsuń
  13. o fajna ta sukieneczka:)
    takie zestawy przypominają mi o wiośnie!:)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow! Jestes sliczna. super stylizacja, kochany piesek i fajne focie :*:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Tak, w lecie wszystko jest piękniejsze, same kolory, zielone drzewa :) Piękne zdjęcia i blog :)
    zapraszam http://chmielublog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow!
    Wyglądasz fantastycznie. Wszystko idelanie dobrane. Bardzo podoba mi się te stylizacja. Pozdrawiam:)
    Może masz ochotę na wzięcie udziału w konkursie, który organizujemy? Jesli tak, to zapraszamy tutaj: https://www.facebook.com/photo.php?fbid=804415476252974&set=a.490758767618648.119463.482542631773595&type=1&theater

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow!
    Wyglądasz fantastycznie. Wszystko idelanie dobrane. Bardzo podoba mi się te stylizacja. Pozdrawiam:)
    Może masz ochotę na wzięcie udziału w konkursie, który organizujemy? Jesli tak, to zapraszamy tutaj: https://www.facebook.com/photo.php?fbid=804415476252974&set=a.490758767618648.119463.482542631773595&type=1&theater

    OdpowiedzUsuń
  18. Pięknie wyglądasz! Podoba mi się ta czapa, bardzo do Ciebie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  19. rewelacyjnie wyglądasz! zestaw genialny :)

    pozdrawiam,

    Malko

    OdpowiedzUsuń
  20. czapka nie w moim stylu ale ogólnie jest ślocznie :)
    obserwuje i liczę na rewanż :)
    http://nathalieebloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. No co tu dużo mówić:) jak ja Cię uwielbiam<3 kurteczka jest mega,sukieneczka cudna ,Ty śliczna no i piesek słodziutki<3,też czekam na lato,z niecierpliwością:),ale póki co dobra i wiosna tej zimy:D
    wpadaj kochana na nowy post:*:*

    OdpowiedzUsuń

© Tiny Property - Wszelkie prawa zastrzeżone / Design: Zatrzymujacczas.pl