malina na szarym tle

Dopiero kiedy oglądałam te zdjęcia, zauważyłam, że na dobre wyszedł mi wybór tego swetra do poniższego zestawu (wahałam się pomiędzy nim, a innym). Jego malinowy kolor idealnie ożywił tę wszechobecną szarość w tle. Ogólnie to dziś taki zwyczajny zestaw na zwyczajny dzień, dla odmiany po ostatnio pokazywanej obcisłej mini. Mix głównie tego, co już widzieliście - sztyblety z wycięciem, futrzana kamizelka i ten sweter. Nowością jest duża torebka (obecnie przeceniona -50%!) oraz szalik w kratę, na jaki miałam ochotę od dawna. Czy tylko ja łudzę się, że ta piękna pogoda z dzisiejszego i wczorajszego dnia zapowiada nam wiosnę? :)

torebka - Manzana

kamizelka, czarna bransoletka - wikula-kp

botki - czasnabuty










30 komentarzy:

  1. Malinowy sweterek to rzeczywiście bardzo dobry wybór, takiego szalika tez szukam od dawna, a co do pogody to wiosny bym jeszcze nie oczekiwała bo wiadomo ze z pogoda rożnie bywa, ale fajnie ze macie ładna pogodę , u mnie ostatnie dni to koszmar pogodowy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Najlepsza! :) Masz cudowny kolor włosów, wiesz?

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny sweterek... i przynosi szczęście:-) POLECAM w 100%

    OdpowiedzUsuń
  4. Torebka jest genialna <3 ale i kamizelka mnie urzekła :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny sweterek... i przynosi szczęście :-) POLECAM w 100%

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten sweter faktycznie ożywia całą stylizację!! Ślicznie wyglądasz. Torba i zegarek fantastyczne:)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny zestaw:) pięknie wyglądasz.
    a skąd złote bransoletki?
    Buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  8. kolor swetra super, kamizela swietna!

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczny zegarek i torebka
    http://indiesan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. cudownie pod każdym względem:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Szalik i torebka jak dla mnie genialne połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo dobrze, że wybrałaś ten sweterek :) kolor świetnie komponuje się z całością :)

    OdpowiedzUsuń
  13. skąd jest sweterek?:) cała stylizacja wygląda perfekcyjnie!!:)

    OdpowiedzUsuń
  14. boskie buty i ładna look :)

    OdpowiedzUsuń
  15. boskie buty i ładny look

    OdpowiedzUsuń
  16. całość naprawdę bardzo fajnie, wszystko mi się tutaj podoba;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie wyglądasz :) lubię kolorowe stylizacje w szare zimne dni :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kochana jesteś:* dziękuje za miłe słowa:*,przepiękna jesteś jak zawsze,nic dodać nic ująć:*

    OdpowiedzUsuń
  19. Wszystko ładnie, pięknie, ale gdzie uśmiech?! :*

    OdpowiedzUsuń
  20. pieknie wygladasz, super zestaw :))

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetna kamizelka ;) dodaje do obserwowanych ;*

    OdpowiedzUsuń

© Tiny Property - Wszelkie prawa zastrzeżone / Design: Zatrzymujacczas.pl