spacer

Zestaw z sobotniego spaceru. Królują 3 kolory - bordowy, czarny i biały. Jedno wiem na pewno - kocham sneakersy! Mam 2 pary i myślę, że na tym się nie skończy. Są tak mega wygodne, kompletnie nic a nic nie czuć wysokości, a zawsze to kilka dodatkowych centymetrów, dzięki którym kobieca sylwetka sporo zyskuje. Uwielbiam zakładać je na co dzień do pracy, wygoda z niebanalnym wyglądem - bo mimo że na blogach i w internecie są już bardzo popularne, to jednak na mieście wciąż rzadko można spotkać dziewczyny w takich butach. Odpowiada mi to zresztą szczerze mówiąc :) Ciekawa jestem bardzo czy przypadnie Wam do gustu poniższe połączenie luzu z elegancją.

buty - perfect_styl
spodnie - JONA
kurtka - Mango
bluzka - no name

(A na moim fanpage'u 2 konkursy!
Do wygrania:










30 komentarzy:

  1. oczywiście,że mi przypadło do gustu - spodnie masz zajebiste!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyglądasz :) jedna z najlepszych stylizacji...

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowny outfit :)
    www.blog017.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie wyglądasz, lubię takie połączenia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny zestaw, do twarzy Ci w bordowym :)
    Zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. kurteczka i buciki rewelacyjna !

    OdpowiedzUsuń
  7. zestaw świetny, boskie spodnie:) buty byłyby w porządku gdyby nie ten "złoty" łańcuch. zaćkane są przez to:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny set ;) bardzo fajne spodnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczna fryzurka :) Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  10. zakochałam się w tej stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Buty i spodnie są świetne! Osobiście do tego zestawu dobrałabym białą bluzę w stylu oversize ze złotym napisem, ale Twoje połączenie też jest ciekawe ;) Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo fajny zestaw, wszystko mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie wyglądasz :) Stylizacja jak najbardziej trafiła w mój gust ;) Włosy masz megaaa :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam sneakersy! :D
    A Ty Kochana wyglądasz pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. u mnie w mieście też mało widuje babeczek w sneakersach :) Twoje są świetne, będę musiała sobie takie sprawic :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Tak, te buty są cudowne! ;) i Ty wygladasz ślicznie ;) uwielbiam Twoje włosy ;D

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja właśnie poluję na jakieś białe sneakersy, bo też jestem zdania, że pasują do wielu różnych stylizacji :) Świetnie wszystko skomponowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  18. rewelacyjnie wyglądasz w takim wydaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  19. świetna stylizacja:) buty są mega!

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo śliczne buciki :))
    Świetny blog :))
    Bardzo mi sie podoba :)
    Obserwuje i zapraszam do siebie :)
    Pozdrawiam, kiniaxall.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  21. A ja jestem na tak,podoba mi się:D

    OdpowiedzUsuń
  22. wow ! świetna stylizacja ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  23. pozazdrościć bucików <3
    http://rozaliafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetnie wyglądasz kiedy masz szminkę w kolorze nude na ustach, pasuje do Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Mega stylizacja ;)
    Buty i spodnie rządzą.
    http://aleksandrajemielita.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

© Tiny Property - Wszelkie prawa zastrzeżone / Design: Zatrzymujacczas.pl