szarość

Dziś typowo codzienny, wygodny i prosty zestaw. Najlepsze w tej tunice jest to, że może robić i za sukienkę i za bluzkę - i na oba sposoby już ją nosiłam. Bardzo podoba mi się marmurkowa imitacja jeansu w postaci wysokogatunkowej bawełny. Torebka, którą pokazuję już drugi raz to moja stuprocentowa ulubienica. Nie umiałabym się już bez niej obyć. Mam nadzieję, że zestaw Wam się spodoba. Ja się dziś nie rozpisuję - oglądajcie zdjęcia, a ja się szykuję do wyjazdu do Warszawy. Dzisiejszą noc spędzę w dużej mierze w autokarze, a to za sprawą konkursu, który wygrałam, o czym wspominałam na moim fanpage'u (na którym przy okazji trwa konkurs!). Szykuje się sesja zdjęciowa i zakupy z Akademią Rimmel. Trzymajcie kciuki, żebym nie zabłądziła! :)

tunika - Leafashion
torebka - Manzana
leginsy - C&A
botki - Perfect_styl










22 komentarze:

  1. super stylizacja :D pozdrawiam !!
    paullista.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne zdjęcia :) cały blog robi wrażenie :) z miła chęcią obserwuje :) genialna bluza :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Słoneczko wyglądasz genialnie :)
    100% Kupuję wszystko ;)
    Tunika jest świetna, buty genialne :)
    Bardzo spodobała mi się Twoja bransoletka - skąd ona jest? :)

    Buziaki
    xo xo xo xo xo xo xo






    OdpowiedzUsuń
  4. Super stylizacja :-) Bardzo dobrze dobralas cala stylizacje w nonszalanckim miejskim stylu :-) Tunika MEGA <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia <3
    www.blog017.blogspot.com <3

    OdpowiedzUsuń
  6. super wyglądasz:) gratulację wygranej w konkursie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetnie wygladasz i rewelacyjna torebka <3

    OdpowiedzUsuń
  8. bluza i płaszczyk są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystko piękne ale bransoletki <3

    OdpowiedzUsuń
  10. takie spodnie/legginsy marzą mi się od dłuższego czasu, ale boję się, że pogrubią mi nogi, co jest w moim wypadku zbędne..

    OdpowiedzUsuń
  11. ładne zdjęcia i świetna torebka:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniale kochana wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Za każdym razem, gdy tu wchodzę zachwycam się Twoimi włosami! Wyglądasz pięknie :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam Twoje włosy ♥ Marzą mi się takie ale brak mi odwagi by je ściąć :(

    OdpowiedzUsuń
  15. świetna tunika....szkoda, że już ich nie ma u tego sprzedawcy :-( a tak swoją drogą to fajnie Ci w tej fryzurce, lubię tak równo obcięte włosy...tyle, że długie ale Tobie w tej długości jest rewelacyjnie :-) i w tym kolorze.

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam takie proste zestawy :)

    Pozdrawiam, M.
    http://hipnature.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

© Tiny Property - Wszelkie prawa zastrzeżone / Design: Zatrzymujacczas.pl