Textured faux fur sweatshirt

Bluzy stanowią baaardzo małą część mojej garderoby. Myślę, że ich ilość mogłabym policzyć na palcach jednej ręki. Podobają mi się, ale nie na mnie. Co innego jest z tą z poniższych zdjęć... No zauroczyła mnie - na żywo jeszcze bardziej niż na zdjęciach na stronie (tutaj). Jakoś bardzo mi podpasowała, jest w 100% w moim guście.
Łączenie bluz ze spódniczkami stało się ostatnimi czasy dość popularne i uważam, że może to naprawdę ciekawie wyglądać. Mam nadzieję, że tak właśnie wyszło u mnie. Nie zapominam jednak, że są gusta i guściki... Dlatego chętnie poznam opinie każdego z Was :)

bluza - klik
spódnica - szyta na zamówienie
torebka - Manzana
buty - Vubu (teraz za 34zł!)
naszyjnik - no name











31 komentarzy:

  1. fajna bluza:) bardzo Ci pasuje:)
    ja również należę do osób dla których podobają się bluzy ale wolę oglądać je na kimś:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wyglądasz kochana..
    Ale ta cudowna spódniczka...
    Ona skradła totalnie nasze serducha <3 <3 <3

    Buziaki
    xo xo xo xo xo xo xo




    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna bluza i świetna spódniczka <3

    OdpowiedzUsuń
  4. piękna bluzeczka a spódniczka obłędna:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. nic dziwnego, że Ci się spodobała! Jest bardzo nietypowa i Tobie baaardzo pasuje! :)
    Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. ja nie mam jeszcze ani jednej bluzy i jakoś mnie do nich nie ciągnie :)
    Twoja jest niespotykana i wyjątkowa :) świetny look :)

    OdpowiedzUsuń
  7. nic dodać nic ująć idealnie;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta bluza jest świetna! Przede wszystkim posiada bardzo ciekawą fakturę, a Ty wyglądasz w niej rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Super! Spódnica ma genialny kolor! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczna torebka, uwielbiam lakierowane torebeczki :)
    pozdrawiam
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Jest i śliczna Karolina. Ty to co chwilę lepiej wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo fajna całość:) piękna bluza;)

    OdpowiedzUsuń
  15. nie potrafię się zdecydować czy bardziej mnie zachwyca bluza czy spódnica <3

    OdpowiedzUsuń
  16. barzo fajny outfit ;) chociaż nie do końca w moim stylu ;D obserwujemy? :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna spódniczka ;) Obserwuję i zapraszam do mnie http://fashionetki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. jestem pod ogromnym wrażeniem :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale jestes ladna, buty sa swietne:)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. spódnica genialna :D w butach się zakochałam :D obserwuję i zapraszam do Siebie :) http://silvabook.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Stylizacja pierwsza Klasa:)

    W wolnej chwili zapraszam do mnie;)

    http://chicabombb.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

© Tiny Property - Wszelkie prawa zastrzeżone / Design: Zatrzymujacczas.pl