adidaski

Tego typu buty ukazują się tu raczej po raz pierwszy. Myślę, że w ciągu kilku ostatnich lat nawet bym na nie nie spojrzała, a jeśli już, to z odrazą. A tu proszę... chciałabym nawet kolejne :) Z tymi mam szczególnie przyjemne skojarzenia, bo któregoś dnia podczas śmigania po galerii, pokazałam je mojemu chłopakowi w Sinsayu, pytając co o nich sądzi. Powiedział 'eeeee nie'. Tak naprawdę mnie też  nie od razu się spodobały. Moja pierwsza myśl na ich widok : "kiczowate". Popatrzyłam jednak chwilę dłużej... zaczęłam zastanawiać się nad tym, do czego by fajnie wyglądały... i stwierdziłam, że jednak są świetne. W każdym razie dałam sobie spokój. Kilka dni później natomiast mój Artur zrobił mi totalnie niespodziewaną niespodziankę i kupił mi je. Stwierdził, że jak sobie później w domu o nich przypomniał, to stwierdził, że jednak są fajne. A co Wy myślicie? Nietuzinkowe czy podlatujące kiczem? :)

kurtka - beautica_style

t-shirt - EMKA butik
spodnie - JONA
buty, naszyjnik - Sinsay
torebka - Manzana














15 komentarzy:

  1. przepiękna jest ta kurteczka , adidaski także ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. mimo ,że nie lubię za bardzo różowego to ten sportowy zestaw bardzo podoba mi się:) swietna jest ta kurteczka!:) Pozdrawiam i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Słodkie są :)
    Kurteczkę masz bardzo ładną! :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne te buty!
    rosy-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładna kurtka <3
    www.blog017.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. kurtka i buty są boskie :) idealna para :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ślicznie wyglądasz:) świetną masz tą kurtkę;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jesteś bardzo fotogeniczna :)

    Pozdrawiam,
    umbr4.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie mogę uwierzyć w to co widzę! Jesteś w sportowych butach, bardzo fajnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  10. kurteczka najlepsza ! Buty świetnie się z nią połączyły :)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetna stylizacja
    kurtka i buty są na serio fajne ! :))

    OdpowiedzUsuń

© Tiny Property - Wszelkie prawa zastrzeżone / Design: Zatrzymujacczas.pl