baggy

Dziś nieco inaczej niż zwykle. Głównie dlatego, że nie jest to zestaw typowo w moim stylu, ale chcę i lubię też próbować różnych nowych, nieznanych mi dotąd opcji. Wiadomo, że chodzi tu oczywiście o te dresowe spodnie typu baggy (a głównie o 'baggy', nie o dresy). Nie wyobrażałam sobie do nich innych butów niż szpilki, dzięki nim udało mi się utrzymać ten zestaw w dość kobiecym stylu. Może być? :)

spodnie, bluzka - VENA Butik
buty - Perfect_styl
torebka - Manzana

O moją skórę, rzęsy, włosy i paznokcie dba Salon Urody Inspiracja











29 komentarzy:

  1. buty, buty, buty <3
    a całość jak najbardziej okej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pewnie że może być:) Kurteczkę masz piękną!

    OdpowiedzUsuń
  3. Lalka, czy ty musisz zawsze tak pięknie wyglądać?

    OdpowiedzUsuń
  4. Butki i kurteczka ;)) cudo . pozdrawiam woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bosko wyglądasz , buty są genialne
    http://indiesan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie, że eksperymentujesz! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny bardzo kobiecy, a zarazem wygodny zestaw! Podoba mi się :) Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny zestaw:)
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. wow super, podoba mi sie :))

    OdpowiedzUsuń
  10. cudna stylizacja, 100% mój styl:)
    a taki pasek za mną chodzi od dłuzszego czasu:)
    buziaki i zapraszam do siebie, gdzie dopiero raczkuję ze stylizacjami :)
    paula-visage.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolorystycznie - jak zawsze perfekcyjnie :)
    Ja jestem za łączeniem luźnych "dresów", bo to w sumie nie do końca dres, właśnie z beżową kurtką i szpilkami :) Coraz więcej osób widzę w takim połączeniu :))

    www.devooted.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo ładnie Ci w tej stylizacji :)
    pozdrowionka, http://sisterrforever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. ślicznie wyglądasz :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. kurteczka ma superkolor no i kształt!

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna fryzurka ! Rewelacyjny wpis i piękne klasyczne połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Musimy kiedyś zorganizować jakieś po xmodowe spotkanko z całą ekipą viproomu przy kawie :) Chociaż wy jeszcze śniadanko miałyście wspólnie ;)
    Ps.Ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wyglądasz rewelacyjnie! Wszystko wspaniale ze sobą współgra :)

    www.nataliamajmonroe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Zacznijmy od tego,że masz genialne szpilki ! Cudowny kolor,do tych spodni pasują idealnie :)

    OdpowiedzUsuń

© Tiny Property - Wszelkie prawa zastrzeżone / Design: Zatrzymujacczas.pl