candy

Co powiecie na bluzę z fajnym printem? A na połączenie jej ze szpilkami? I jedno i drugie jeszcze trochę czasu wstecz byłoby pewnie obciachem. Nastał jednak taki czas, że moda otworzyła się na baaardzo rozmaite połączenia i wszystkie chwyty są dozwolone. Wracając do bluzy - to moja pierwsza rzecz ze sklepu Oasap. Jestem mega pozytywnie zaskoczona jej jakością, to chyba moja najlepsza pod tym względem bluza, myślę zresztą, że widać to dość dobrze na zdjęciach. Świetny, nieco śliski i taki 'zbity' materiał. Cukierkowy wzór mnie urzekł. Jest przesłodki, prawda? :)

bluza - tutaj
buty - River Island
spodnie - Pull&Bear
reszta - no name









28 komentarzy:

  1. Cudnie!!! a szpileczki - REWELACJA!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bluza jest bardzo słodziutka! narobiłaś mi apetytu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak tak na Ciebie patrzę to sobie myślę że nie ma bata wiosna nadeszła!!;) Piękna!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie się ubrałaś, bluza z oasap boska <3
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zestawienie ;) Buty - bomba! :)

    www.devooted.bogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. cudna bluza ;)
    http://indiesan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Moim zdaniem ten zestaw jest cudowny a dobranie do nich pomarańczowych szpilek to strzał w dziesiątkę.
    Fantastyczny blog ;-)
    Obserwuję i zapraszam do siebie
    http://kasiakoniakowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. pięknie wyglądasz:) cudowne buty:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzinsy i szpilki! Rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładne zdjęcia,śliczny outfit :)
    www.blog017.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo fajnie wyglądasz :) fajna bluza:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudownie wyglądasz!
    Zakochałam się w tych szpilkach! <3

    OdpowiedzUsuń
  13. WOW obcasy mnie zachwycają!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. moją uwagę od razu zwróciły buty! są boskie, rzucają cały zestaw na kolana :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak zwykle mi się w 101% wszystko podoba,bluza jest prze słodka tak jak i Ty gwiazdo:*:*

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładnie, wszystko mi się podoba! Buty <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Wglądasz cudownie. Bluza i buty są cudne!

    OdpowiedzUsuń
  18. Szpilki zawróciły mi w głowie ah

    OdpowiedzUsuń
  19. Rzeczywiście, wcześniej takie połączenie byłoby nie do przyjęcia. Na szczęście moda się zmieniła i można łączyć zwykłe z eleganckim. A u Ciebie efekt jest na prawde świetny! Rewelacyjna bluza, no i szpilki <3

    Pozdrawiam, M.
    http://hipnature.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Rzeczywiście, kiedyś takie połączenie byłoby nie do przyjęcia. Na szczęście moda się zmienia i można łączyć zwykłe z eleganckim. A Tobie wyszło to świetnie! Bluza jest naprawde ciekawa, a szpilki <3

    Pozdrawiam, M.
    http://hipnature.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetna bluza i szpileczki, bardzo fajnie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń

© Tiny Property - Wszelkie prawa zastrzeżone / Design: Zatrzymujacczas.pl